کد خبر: ۹۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - طی حکمی از سوی دکتر هادی فامیل قدکچی رئیس موسسه رازی، نادر تقی زاده به عنوان معاون برنامه ریزی و پشتیبانی این موسسه منصوب شد.

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در جلسه معارفه معاون جدید و تودیع مهندس حاتم وند معاون سابق موسسه گفت: امروز معارفه یک نیروی جهادی و تودیع همکار دیگرمان در سنگر جهاد می باشد.

قدکچی افزود: مهندس حاتموند صادقانه و با پشتکار فراوان برای پیشبرد اهداف موسسه تلاش نمود و انتظار می رود مهندس تقی زاده هم با نیرو و فکر جدید منشاء تحول در معاونت برنامه ریزی باشد.
در ابتدای این جلسه دکتر عابدی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست ضمن بر شمردن فعالیتها و دستاوردهای یک ساله مدیریت جدید موسسه گفت: در این مدت کوتاه یک ساله، با استراتزی "سرعت در برنامه ها، آرامش در تغییرات " شاهد دستاوردهای بزرگ در حوزه های مختلف بودیم. تولیدات جدید در حوزه دامپزشکی، راه اندازی مجدد تولیدات پزشکی، برنامه منسجم در تدوین CTD محصولات موسسه، عقد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری فیمابین رازی و سایر دانشگاهها از جمله دستاوردها در تولید و تحقیق بوده است.

وی افزود : یکی از مشکلات عمده موسسه که چالش فراوانی برای موسسه ایجاد کرده بود قیمت گذاری نامتناسب محصولات بود که به لطف خدا و تلاش ریاست محترم موسسه ما شاهد اصلاح اساسی قیمت فرآورده های پزشکی و دامپزشکی بوده ایم.
وی اضافه کرد : با شرایط جدید موسسه در سطح ملی و بین المللی، در معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی باید یک نگاه علمی مبتنی بر تولید و تحقیق ایجاد شود تا ما خارج از ساختارهای اداری شاهد تحول بنیادین در این حوزه باشیم.

عابدی گفت : امروز WHO ، اصلاح قیمت های موسسه و تعیین قیمت واقعی محصولات را یکی از گام های اساسی اخذ تائیدیه (Prequalification) می داند، لذا از معاونت برنامه ریزی انتظار می رود که در کنار سایر معاونتها خارج از بحث های اداری و مالی در پیشبرد برنامه راهبردی موسسه مشارکت نماید.

وی افزود : انتظار می رود مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع مالی و توسعه بازرگانی در برنامه مدیران زیر مجموعه معاونت قرار گیرد. د

مدیر حوزه ریاست مؤسسه رازی همچنین در این جلسه خواستار تغییر نام معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شد.


پس از سخنان وی، مهندس حاتموند گزارش مبسوطی را از فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی ارائه نمود.


مهندس تقی زاده نیز ضمن اشاره به ضرورت هماهنگی همه واحد ها برای رسیدن به اهداف و نیز توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر سازمان ابراز امیدواری کرد شاهد حرکتهای جدید در معاونت برنامه ریزی موسسه باشیم.
در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا به مهندس حاتموند معاون سابق برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه از وی قدردانی شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
0
........ بقول شاعر دوصدگفته چون نيم كردار نيست.و به عمل كار بر آيد به سخنداني نيست.
نظر شما
ادامه