کد خبر: ۷۸۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
«دکتر فرهاد موسی‌خانی» رئیس جامعه دامپزشکان ایران اظهار داشت: شعار روز جهانی دامپزشکی، دامپزشکان را به عنوان کارگران عرصه سلامت معرفی می‌کند که نقش کلیدی در سلامت غذا و جلوگیری از بیماری‌ها دارند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنگره دامپزشکی ایران با حضور رؤسای سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و چهرههای ماندگار و اساتید دامپزشکی با چاشنی گرامیداشت خدمات «دکتر گودرز ادیبراد» آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر، در ابتدای این مراسم، رئیس جامعه دامپزشکان ایران ضمن تبریک روز جهانی دامپزشکی، روز معلم و روز کارگر گفت: «ریاست سازمان جهانی دامپزشکی پیام ویدیویی ویژهای را به مناسبت افتتاحیه کنگره و پیوستن ایران به جامعه جهانی برای ما ارسال کردند که در این همایش ارائه خواهد شد.»

«دکتر فرهاد موسیخانی» با بیان اینکه شعار روز جهانی دامپزشکی، دامپزشکان را به عنوان کارگران عرصه سلامت معرفی میکند که نقش کلیدی در سلامت غذا و جلوگیری از بیماریها دارند، تصریح کرد: «هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران یک رویکرد جدید در این کنگره سه روزه به کار بست و با توجه به شرایط روز جامعه و دنیا، تغییراتی را در شکل برگزاری ایجاد کرد که مهمترین آن طراحی 25 پانل تخصصی است که در همه آنها از سخنرانان مدعو و افراد شاخص کمک گرفتیم. در همین راستا از همه برگزارکنندگان ازجمله سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، فرهنگستان علوم، دانشگاه تهران، کمیتههای دامپزشکی و... دعوت کردیم که نظرات خود را ارائه بدهند.»

وی افزود: «در انتهای هر پانل صورتجلسه یا بیانیهای تنظیم و جمعآوری خواهد شد و در نهایت به عنوان بیانیه نهایی تقدیم سازمانهای تصمیمساز کشور میشود. همچنین کارگاههای بسیار تخصصی داریم که شرکتها از میان افراد شاخص و محقق کشور تدارک دیدند که در آن نگاه ویژهای به جوانان و نسل جدید شده است. ما علاوه بر توجه به شرکتهای دانشبنیان، در روز پنجشنبه یک رویداد جدید تحت عنوان استار باکس خواهیم داشت. در نهایت کنگره دارای امتیاز بازآموزی و علمی پژوهشی است که به کمک دانشگاه تهران اخذ شده است.»

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
2
3
لطفا سخنان ریاست‌محترم نظام دامپزشکی را هم‌ به صورت کامل منتشر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
2
3
مراسم آبرومندی بود و خوب برگزار شد
نظر شما
ادامه