کد خبر: ۸۶۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی فهرج گفت: دانش‌آموزان مدارس مقطع ابتدای فهرج با بیماری‌های مشترک بین دام و انسان آشنا و کتاب "آشنایی با دوستان پرخطر" در مدارس این شهرستان توزیع شد.
مهدی بمان‌دشتی اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان فهرج کتاب آشنایی با دوستان پر خطر بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان فهرج توزیع شد.

وی افزود: در این کتاب دانش‌آموزان با بیماری‌های مشترک انسان و دام، ماهی، بیماری‌های مشترک دام‌های سبک و سنگین و انسان و بیماری‌هایی که از طریق فرآورده‌های دامی به انسان منتقل می‌شود، آشنا شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج بیان داشت: در این کتاب دانش‌آموزان با رنگ‌آمیزی کتاب با بیماری‌های مشترک انسان و دام آشنا شده و در پایان مطالعه کتاب دانش‌آموزان نقاشی‌های خود را به اداره کل دامپزشکی استان ارسال می‌کنند که به بهترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

بمان‌دشتی افزود: در راستای آموزش دانش‌آموزان کلاس‌های آشنایی با بیماری‌های مشترک  انسان و دام یک دوره کلاس‌های آموزشی در مدارس شهرستان فهرج برگزار شده که تاکنون با استقبال دانش‌آموزان این منطقه روبه‌رو شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
شما هم كه نوشتيد بيماري هاي مشترك
حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
بیننده محترم / ضمن سلام و تشکر از دقت و تذکر شما - خبر به نقل از خبرگزاری فارس آورده شده است و نگارش آن به حکیم مهر مربوط نیست. با این حال تذکر شما هم صحیح است و غلط مصطلح بیماریهای مشترک (هر چند در متن به بیماریهای قابل انتقال از فرآورده های دامی به انسان هم اشاره شده) باید به عبارت درست بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و به تعبیر یکی از اساتید محترم دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران (جناب آقای دکتر بازرگانی) بیماریهای قابل جابجایی بین انسان و حیوان تغییر یابد.
نظر شما
ادامه