کد خبر: ۷۸۴۵۸

حکیم مهر: مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور گفت: ساماندهی بهداشتی اسکله ها، بنادر صیادی، کشتی ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده های شیلاتی قرار دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور دکتر هادی تبرایی مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

در ابتدای این دوره آموزشی «دکتر مهدی تنگستانی» مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به همکاران گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیمهای ممیزی در استانها روند تولید و فعالیت های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاههای فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

در ادامه «دکتر هادی تبرایی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت : هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استانها در ممیزی های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

دکتر تبرایی افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استانهای مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی می تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تاثیر گذار باشد .

 مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله ها، بنادر صیادی، کشتی هاو شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده  های شیلاتی قرار دارد.

 

 

نظر شما
ادامه