کد خبر: ۷۸۰۰۵

حکیم مهر: ۱۴۰۲/۱۲/۹ جلسه رای گیری برای انتخاب (رئیس جدیدشورا، نایب رئیس و دبیر و مسئول امور مالی) بین اعضاء شورای پنجم نظام دامپزشکی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان در ساختمان نظام دامپزشکی واقع در مجتمع اداری رفاهی دامپزشکی شهرستان ایلام  برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، این گزارش حاکیست در این جلسه «دکتر احمدی» ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان به اعضاء جدید نظام دامپزشکی  گفت: در حوزه ی شناخت‌شناسی ما دوتا زاویه ی شناخت داریم اولی مبتنی بر کلی گرایی، دومی مبتنی بر جزئی گرایی یا اتمیسم است. در بحث اتمیسم اینگونه هست که واحدها و مفاهیم بدون اینکه در صحنه اجتماع باشند خودشان دارای ارزش هستند یعنی اگر شما یک کتابی می‌خوانید یک جمله از آن کتاب معانی خودش را دارد، ولی نگاه کلی‌گرایی می‌گوید برای فهم یک جمله از کتاب باید کل کتاب را مطالعه کنید.

وی گفت: حالا ما اگر بخواهیم از این مقدمه نتیجه بگیریم به این مفهوم مهم و ارزشمند می‌رسیم که نظام دامپزشکی جزئی از یک کل است که آن کل جامعه بزرگ استان ایلام است.

دکتر احمدی گفت: ما در دو نقطه در جامعه عضویت داریم یکی جامعه بهداشتی ، دومی جامعه اقتصادی است

وی بیان کرد: پس اگر نظام دامپزشکی و مجموعه دامپزشکی به درستی عمل نکند در دو نقطه که بهداشت و اقتصاد است به استان آسیب می رسد .

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹ طرح و کارخانه توسط دامپزشکی افتتاح شده که در این ۱۹ طرح ۵۶ نفر مستقیما اشتغال پیدا کرده‌اند.

وی گفت: من پیشنهاد می‌کنم در روندهای کاری شفاف‌سازی کنید و پیشنهاد دیگرم برای جلوگیری از بروز مشکلات این است که:

۱- قاعده دموکراسی را بپذیرید.

۲- جلسات نظام مرتب باید تشکیل شود.

۳- آنچه که تصریح و تاکید می‌کنید، پیگیرش هم باید باشید.

 ۴- اگر جایی چیزی مورد پسندتان نبود، صبر کنید.

اینها همه نکاتی هستند که باید رعایت شود تا در کارها موفقیت حاصل شود.

 وی گفت: راه کار آخر من این است که اگر ساز و کارهای موجود مسائل را حل نکرد برای حل مشکل می‌توانیم یک کمیته حل اختلاف داشته باشیم تا بتوانیم از بن بست‌ها را خارج شویم.

در پایان این جلسه  پس از اعطاء اعتبارنامه توسط مدیرکل به اعضاء شورای پنجم نظام دامپزشکی استان رای گیری جهت انتخاب رئیس شورا، نائب رئیس و دبیر و مسئول امور مالی صورت گرفت.


نظر شما
ادامه