کد خبر: ۷۷۸۰۵

حکیم مهر: کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا گفت: یکی از رسالت های سازمان دامپزشکی، برخورد قانونی با متخلفین حمل غیرمجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، با توقیف خودروی حمل غیرمجاز توسط نیروی انتظامی رامشه، نسبت به نمونه گیری یک هزار و 300 کیلوگرم شینسل و فیله مرغ گرم و انجام آزمایشات لازم اقدام گردید که به دلیل عدم قابلیت مصرف انسانی پس از اخذ دستور دادستان شهرضا معدوم سازی آن انجام گردید.

کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه در این مورد افزود : محموله های بسته بندی شده به دلیل عدم رعایت اصول و ضوابط بهداشتی، عدم رعایت زنجیره سرد و عدم انطباق نتایج آزمایشگاهی، از چرخه مصرف انسانی حذف گردید.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان اشاره نمود: برای سلامت و امنیت غذایی جامعه، نظارت و بازرسی توسط شبکه دامپزشکی به صورت مستمر در حال انجام می باشد و با قانون شکنان و متخلفین که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع صورت می گیرد و از همشهریان درخواست کرد مراتب هرگونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فراوردهای خام دامی را به شبکه دامپزشکی و سامانه 1512  اطلاع رسانی کنند.


نظر شما
ادامه