کد خبر: ۷۷۷۸۵

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا بیان نمود: طی بازدید بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه و مشکوک شدن به محل نگهداری غیر مجاز گوشت، سردخانه غیر مجاز واقع در یک واحد مسکونی با دستور مقام قضایی پلمپ گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، «دکتر حمید رئیس زاده» رئیس شبکه گفت: با نظارت و بازرسی کارشناسان این شبکه و گزارشات مردمی مبنی بر وجود سردخانه مخفی وابسته به محل عرضه گوشت قرمز در این شهرستان، پس از اخذ دستور دادستان و هماهنگی با نیروی انتظامی از محل بازدید و ضمن تایید وجود محموله بدون هویت، میزان 300 کیلوگرم گوشت قرمز و 2 هزارو 300 کیلو گرم دنبه در آن توقیف و به سردخانه تحت نظارت شبکه منتقل و محل پلمب گردید.

وی در ادامه افزود: از محموله توقیفی نمونه برداری صورت گرفت و براساس دستور دادستان برای تشخیص نوع و سلامت گوشت به آزمایشگاه ذی صلاح ارسال گردید و نتایج حاصل شده جهت تعیین تکلیف به دادسرا منعکس شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان بیان نمود: با توجه به نتیجه آزمایشات انجام شده گوشت های توقیفی به دلیل وجود بار میکروبی بالا قابلیت مصرف انسانی نداشته و با هماهنگی و دستور دادستان نسبت به معدوم سازی آن اقدام گردید.

 



نظر شما
ادامه