کد خبر: ۷۷۰۱۵

حکیم مهر: یک راننده تاکسی ژاپنی که با عصبانیت اتوموبیلش را به سوی دسته کبوتر‌ها رانده و سبب مرگ یکی از آن‌ها شده بود، به دستور پلیس توکیو دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس توکیو در اقدامی غیرمعمول، یک راننده تاکسی را به ظن رانندگی «عمدی» به سوی دسته‌ای از کبوتر‌ها که در نهایت منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها شده، دستگیر کرد.

به گزارش گاردین، سخنگوی پلیس پایتخت ژاپن می‌گوید متهم «آتسوشی اوزاوا» که ۵۰ سال دارد به دلیل نقض قوانین حفاظت از حیات وحش دستگیر شده است.

گفته می‌شود متهم پس از سبز شدن چراغ راهنمایی، خودرو را با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت به سمت دسته کبوتران رانده است. پلیس اقدام او را «بسیار بدخواهانه» توصیف کرده و به همین دلیل او را در این بازداشت غیر معمول نگه داشته است.

متهم می‌گوید دلیل برخورد با دسته پرندگان آن بوده که «خیابان برای مردم است» و «این کبوتر‌ها هستند که باید از خودرو‌ها دوری کنند.»

گفتنی است، کشتن کبوتر در ژاپن غیرقانونی است و این پرندگان تنها در صورتی که به دام‌ها و محصولات کشاورزی آسیب برسانند، پس از تایید مقامات محلی می‌توانند شکار شوند.



نظر شما
ادامه