کد خبر: ۷۶۹۸۴

حکیم مهر: شخصی که موجب مرگ گربه‌ای شده و فیلم آن در فضای مجازی انتشار یافته بود، به جرم حیوان‌آزاری در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، تصویرها و فیلم‌هایی مبنی بر حیوان‌آزاری در یکی از معابر اردبیل چندی پیش در فضای مجازی انتشار یافت که در آن شخصی با استفاده از چوب گربه‌ای را ضرب و شتم می‌کرد.

ضربات این شخص در نهایت منجر به مرگ گربه شد که این اقدام حیوان‌آزاری و همچنین انتشار تصویرها و فیلم‌های آن واکنش‌های متفاوتی را از سوی شهروندان از جمله در فضای مجازی به دنبال داشت.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل روز دوشنبه در این زمینه اعلام کرد: گشت سایبری دادستانی مرکز استان با رصد فضای مجازی انتشار فیلم حیوان‌آزاری این شخص را مورد پیگیری قرار داد.

بر اساس این اطلاعیه، شخص حیوان‌آزار با وارد کردن چندین ضربه چوب‌دستی به سر گربه‌ای در برابر مغازه‌اش منجر به مرگ حیوان شده بود که با دستور دادستان اردبیل بلافاصله شناسایی و دستگیر شده است.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه پرونده قضایی تشکیل شده در مرحله رسیدگی قرار دارد، این نکته را مورد اشاره قرار داده که به باور کارشناسان روان‌شناسی، بیشتر موارد حیوان‌آزاری در نقاط مختلف دنیا نشانه‌ای از اختلال‌های روانی است.

همچنین در ادامه اطلاعیه آمده است: خشونت‌های اعمالی ضد حیوانات مختلف در صورتی که به‌هنگام پیگیری و درمان نشود، می‌تواند به فاجعه‌های انسانی منجر شود و خشونت و ناامنی را در همه ارکان و شئون جامعه گسترش دهد.

 

نظر شما
ادامه