کد خبر: ۷۶۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی  و همفکری، چهارمین نشست هم اندیشی بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی استان اردبیل عصر روز سه شنبه 7 آذر در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اردبیل،  مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در ابتدای این جلسه که با حضور رئیس و اعضای شورای نظام، روسای انجمن های صنفی بخش خصوصی دامپزشکی، معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی و فنی برگزار شد بر برگزاری و تشکیل این جلسات به صورت منظم تاکید کرد و هدف از برگزاری این نشست ها را هم افزایی با استفاده از توان و ظرفیت بخش دولتی و خصوصی، بالا بردن سطح تعامل و همکاری بین بخشی، فراهم نمودن فضا برای هرچه بهتر شدن فضای کسب و کار و تسهیل گری با رعایت اخلاق حرفه ای، همفکری در راستای تشکیل تعاونی های مختلف، استفاده از توان، اراده و تجربه همکاران در حوزه های مختلف، بررسی مسائل و مشکلات  حوزه کاری به منظور برنامه ریزی، پیگیری و اتخاذ تصمیمات لازم با تکیه بر خرد جمعی، ارتقاء کیفیت خدمات رسانی با رعایت قوانین، ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

«دکتر مهدی فیضی» در ادامه سخنانش بر رعایت اخلاق حرفه ای در حوزه کاری دامپزشکی تاکید کرد و گفت هدف مهمی که با جدیت دنبال می شود افزایش همگرایی بین بخش دولتی و خصوصی است که برای رسیدن به این هدف لازم است خصوصیات اخلاق حرفه ای مانند دلبستگی به کار، مشارکت بین بخشی و ایجاد اعتماد بین همکاران در ارتباط  با یکدیگر در صنف کاری نهادینه شود و قطعا در ادامه این مسیر موفق خواهیم بود.

مدیر کل دامپزشکی استان ابراز امیدواری کرد با همراهی و همفکری بخش دولتی و خصوصی، افزایش ارتباطات و ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم زمینه مشارکت هرچه بیشتر را در بین همکاران فراهم نمائیم.

در ادامه این جلسه مدیران به بحث و گفتگو در خصوص عملکردها، پتانسیل ها و مسائل و مشکلات حوزه کاری پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
1
2
درود فراوان

امیدوارم تمام شعارهایی که طی این چندین سال داده شده و جلساتی که برگزار شده محقق بشه و منشا خیر باشه برای دامپزشکان خدوم این استان.
نظر شما
ادامه