کد خبر: ۷۶۸۳۹

حکیم مهر: در راستای برخورد با واحدهای غیر مجاز، رییس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز خبر از پلمب یک واحد متخلف قطعه بندی و بسته بندی ماهی در این شهرستان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر ناصر عظیمی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز با اعلام این خبر گفت: با شناسایی فعالیت غیرمجاز واحد متخلف بسته بندی ماهی در بازرسی از این کارگاه مقدار تقریبی 2 تن ماهی تاریخ منقضی و فاقد هویت در سردخانه این مرکز در محل ضبط و با دستور مقام محترم قضایی تا اطلاع ثانوی  مرکز پلمب گردید.

دکتر عظیمی در ادامه افزود: با عنایت به فعالیت غیرمجاز بدون اخذ پروانه بهداشتی و عدم رعایت ضوابط بهداشتی و فقدان هرگونه نظارت بهداشتی، مرکز فوق به عنوان مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی بوده، متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

دکتر عظیمی در پایان از همه همشهریان عزیز خواست که در زمان تهیه فراورده های خام دامی به مشخصات درج شده در لیبل از جمله کد پروانه بهداشتی بهره برداری صادرشده از اداره دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء توجه کنند و از خریداری محصولات بدون هویت و  بدون مشخصات لیبل معتبر خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا فعالیت غیر مجاز قطعه بندی و بسته بندی مراتب را به تلفن گویای 1512 اطلاع‌رسانی نمایند.

 

نظر شما
ادامه