کد خبر: ۷۶۸۲۳

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت «دکتر قباد آذری تاکامی» استاد برجسته بهداشت و بیماری‌های آبزیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران پیام تسلیتی ارسال نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

تسلیت واژه کوچکی است در مقابل این غم عظیم

با نهایت اندوه و در اوج غمگساری، باخبر شدیم «دکتر قباد آذری تاکامی» استاد برجسته بهداشت و بیماری‌های ابزیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و بنیانگذار کارشناسی رشته شیلات در ایران دار فانی را وداع گفتند.

دکتر اذری تاکامی از آن جمله افرادی بود که بی‌وقفه تمام مدت عمر خود را در تلاش برای بهتر زیستن و انتقال دانش به دیگران و خصوصا تلاش در جهت ارتقای دانش دانشجویان دامپزشکی کشور بود.

 در کمال ایمان و دینداری روحشان به آشیان قرب الهی پر کشید و فروغ روشن چراغ پرفروغ وجودش در زمینِ تیره خاموشی گرفت. حضور آن بزرگوار را عزیز می‌داریم و لحظه‌های سنگینی هجران وی را به سوگ می‌نشینیم.

اینجانب ضایعه تاسف‌بار درگذشت این استاد بزرگ و برجسته را به خانواده محترمشان، همچنین به خانواده بزرگ دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم، سلامتی، طول عمر با عزت و صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان از پروردگار متعال خواستارم.

دکتر حامد زارعی

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

نظر شما
ادامه