کد خبر: ۷۶۵۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: دامپزشکی استان برای انجام اقدامات شایسته به جامعه هدف نیازمند افزایش نیروست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر مصطفی زبردست» امروز ۱۰ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ امکانات و خودرو، بیش از ۱۹ خودرو به ناوگان حمل و نقل دامپزشکی استان اضافه شده است و هم‌اکنون به لحاظ خودرویی مشکل نداریم.

وی اضافه کرد: حجم عمده‌ای از خدمات دامپزشکی را همکاران انجام می‌دهند و برخی از خدمات از طریق خرید خدمت به همکاران بخش خصوصی واگذار کردیم تا کارها سریعتر انجام و علاوه بر ایجاد اشتغال، نظارت کامل برعهده دامپزشکی لرستان است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان بیان کرد: حجم عمده‌ای از خدمات را همکاران انجام می‌دهند ولی با این اوصاف با کمبود نیرو مواجه هستیم.

زبردست با بیان اینکه لرستان دارای بیش از ۳۰۰۰ روستاست که اکثر آنها صعب‌العبور هستند و همچنین بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دام عشایری در استان وجود دارد که بیشتر اوقات سال خود را در اطرف پلدختر، خوزستان و ایلام سپری می‌کنند و دامپزشکی استان برای ارائه خدمات و اقدامات لازم نیازمند افزایش نیروست.

زبردست گفت: سال گذشته، ۹ دکتر و کارشناس دامپزشکی را جذب کردیم و هم‌اکنون نیز در حال رایزنی هستیم تا همکاران شاغل در بخش دولتی بیش از گذشته به لحاظ تجهیزات تامین  و تعداد آنهار ا افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در تمام بخش‌های استان هم نمایندگی بخش دولتی دامپزشکی و هم درمانگاه و داروخانه بخش خصوصی داریم، افزود:  این امکانات در سپیدشت، زاغه، کاکاوند و شول‌آباد مستقر هستند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان یادآور شد: همچنین در قسمت‌های محروم استان نمایندگی بخش دولتی دامپزشکی و هم درمانگاه و داروخانه بخش خصوصی مستقر هستند که تا این اقدامات با هدف ارائه خدمات به صورت سریع و عادلانه در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
2
0
دورود بر دکتر زبردست واقعا مشکل کمبود نیرو خیلی زیاد در کل کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
3
سلام
............... بنده از نیروهای دامپزشکی لرستان هستم نیروی جدید ندیدم خواهشا" با مستندات اخبار را انتشار بدین. با تشکر
لرستان دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
1
0
آقایان دکتر حسین پور شهرستان دلفان _ دکتر امیری شهرستان سلسله نوید حسنوند الشتر -
مجید جودکی دورود - و..... آقای کارمند دامپزشکی لرستان جهت اطلاع شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
با سلام و احترام
........... اولا" این اسامی 9 نفر نیستندو دوما" نوبد حسنوند نیروی طرح بوده و به خاطر ایثارگری جذب شد. بقیه رو نام ببرید لطفا"
نظر شما
ادامه