کد خبر: ۷۶۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: مجتمع کشت و صنعت پتانسیل و ظرفیت مهم منطقه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر مهدی فیضی» با حضور در کشت و صنعت مغان ضمن تبریک روز ملی و هفته دامپزشکی و تشکر از برگزاری مراسم تجلیل از دامپزشکان مجتمع گفت: اشرافیت کامل مدیریت راس هرم و داشتن علم، دانش و اگاهی کافی در حوزه دامپروری قابل توجه و تحسین و نقطه قوتی برای مجموعه است.

وی گزارش مبسوطی از فعالیت های دامپزشکی در منطقه و استان و اهداف و وظایف تشکیلاتی در حوزه های مختلف و نقش بسیار مهم دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه  و نیز در رونق تولید و اقتصاد ملی ارائه کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید براینکه  مجتمع کشت و صنعت یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه است از همکاران دامپزشک خواست  با همت، کار  و تلاش بیشتر و مسئولیت پذیری مضاعف در رسالتی که بر عهده دارید از این بهتر و مفید تر در خدمت مجتمع باشید.

فیضی در پایان سخنانش به سختی کار دامپزشکی اشاره کرد و افزود: همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور پیگیر این موضوع هستند که دامپزشکی جزء کارهای سخت و زیان آور تلقی شود و از مدیر عامل مجتمع خواست با توجه به سختی و دشواری کار در دامپزشکی و نیز سختی امرار معاش و با توجه به شرایط خاص معیشتی نگاه ویژه به دامپزشکان و کادر فنی مجتمع داشته باشند.

در پایان این مراسم از 10 نفر از دامپزشکان مجتمع کشت و صنعت  و نیز 4 نفر از همکاران دامپزشک اداره دامپزشکی شهرستان پارس آباد با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

همچنین به پاس قدردانی از زحمات بی شائبه و خدمات ارزنده  دامپزشکی در طول سالیان اخیر در این مجتمع لوح سپاسی از سوی مدیر عامل این مجتمع تقدیم مدیر کل دامپزشکی استان شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
1
2
بنده خدا ها سالهاست پیگیر و سخت در تلاشند. ولی خب مجلسی ها، گویا کامل قانع نشده اند چرا یک دامپزشک و کاردان که تست و خونگیری می‌کند کارشان مشاغل سخت تلقی گردد. درست است که کارگران و نیز نیروهای فنی گاوداری مشاغل سخت هستند ولی دلیل نمیشه که پرسنل دامپزشکی را هم شامل شود چرا که ممکن است..البته دلیلش کاملا نامعلوم است مانند سرنوشت تسری که فرجامش احتمالا ناخوشایند است و فقط برای دامپزشکی ورود به احکام مشکل قانونی دارد من گمان می‌کنم کلا عیب از پرسنل دامپزشکی است چرا که قانون واضح و شفاف است. در نتیجه بنظر لیاقت ما بیش از این نیست
نظر شما
ادامه