کد خبر: ۷۵۵۹

حکیم مهر - شماره جدید ماهنامه نظام دامپزشکی که هفتادمین شماره پس از 10 سال انتشار این نشریه است به همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی اختصاص یافته و در روزهای برگزاری این همایش به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.

در این ویژه نامه بخش دوم و پایانی  مقاله بازآموزی شماره 22  با عنوان " باقیمانده ضد میکرب ها در مواد غذایی با منشا دامی و اثرات آن در بهداشت عمومی " به قلم دکتر آراسب دباغ مقدم  و همچنین مقاله دیگری با عنوان " مقاومت با آنتی بیوتیک ها تهدیدی جهانی است ، سهم دامپزشکان در این تهدید چقدر است ؟ " به قلم دکتر حسین نجف زاده ورزی دانشیار فارماکولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز به زیور طبع آراسته شده است.

همچنین در این ویژه نامه مقاله ای با عنوان فارماکواپیدمیولوژی : اصول و ملاحضات به قلم دکتر جمید شریفی استادیار اپیدمیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان و دکتر حسام الدین اکبرین بورد تخصصی اپیدمیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتشر شده است.

ارزیابی اثرات عصاره الکلی میوه گیاه کاکنج physalis alkekengi  بر تست های آزمایشگاهی عملکردی کبد موش رت عنوان مقاله ای تحقیقی است که با مشارکت دکتر شاهو قهرمانی دهبکری ، دکتر رضا محمد زاده و دکتر علی عسل فروش رضائیه انجام شده است.

در بخشی از این ویژه نامه 56 صفحه ای، بیوگرافی و  فعالیت های علمی دبیر و رئیس کمیته علمی همایش داروشناسی دامپزشکی، به ترتیب دکتر مرتضی ثمینی و دکتر حسین نجف زاده ورزی نیز مطالبی ارایه شده است.

گفتنی است دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی 22 و 23 آذرماه سالجاری در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه