کد خبر: ۷۵۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی کردستان در گفتگویی ضمن اعلام این خبر گفت: اکیپی از بازرسان ستادی در بازدید بعدازظهر 12 تیرماه 1402 از یک واحد تولیدی بیش از 25000 کیلوگرم انواع مواد اولیه بدون هویت و فاقد مجوز ساخت از سازمان دامپزشکی کشور را کشف و ضبط نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر گلاله قادرمزی» اظهار داشت: در ادامه طرح رصد و پایش اقلام استراتژیک و تشدید نظارت بهداشتی بر خوراک دام و به منظور حصول اطمینان از دارا بودن کیفیت محصولات تولیدی و نیز به دلیل نقش حیاتی خوراک دام سالم در تامین سلامت دام و تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه، یک واحد تولیدی توسط اکیپی از بازرسان ستادی به سرپرستی رییس اداره تشخیص و درمان در بعد از ظهر روز دوشنبه دوازدهم تیر ماه سال جاری مورد بازدید دقیق قرار گرفت.

دکتر قادرمزی افزودند: هدف از این بازرسی‌ها، بررسی کلیه مراحل تولید، نظارت بر کمیت و کیفیت مواد اولیه وارده به واحدهای تولیدی، ارتقا سطح ضوابط بهداشتی قبل و حین عملیات تولید خوراک، بررسی چگونگی نظارت مسئول فنی بهداشتی واحد و بررسی نواقص موجود و پیگیری رفع آنها می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید، انبارهای مواد اولیه، سالن تولید، و گواهی های بهداشتی قرنطینه‌ای حمل مورد بررسی قرار گرفت و بالغ بر 25000 کیلوگرم مواد اولیه بدون هویت و  فاقد مجوز ساخت از سازمان دامپزشکی کشور کشف و ضبط گردید.

دکتر قادرمزی تاکید کردند: دریافت هر نوع ماده اولیه با دارا بودن هویت، مجوز ساخت یا توزیع از سازمان دامپزشکی کشور، رعایت ضوابط نشانه گذاری و با دارا بودن گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل و فاکتور معتبر، مورد تایید است.

وی در پایان اشاره کرد، نواقص احصاء شده از واحد تولیدی را به مدیر و مسئول فنی ابلاغ نموده‌اند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
چی بوده این ماده اولیه بی هویت؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه