کد خبر: ۷۴۷۳۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر: با توجه به درج خبر در خبرگزاری فارس خوزستان، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، جوابیه ای به این رسانه ارسال کرد که در رسانه یادشده منتشر گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، متن آن به این شرح است:

سردبیر محترم خبرگزاری فارس

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

پیرو درج خبر با موضوع «وقتی زور مجریان قانون به کلینیک غیرقانونی سگ‌ها نرسید » با کد خبر ۱۴۰۲۰۳۲۱۰۰۰۶۹۵ مورخ 1402/03/25 در آن پایگاه خبری، مقتضی است جوابیه این اداره کل را به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی و همشهریان عزیز،  براساس قوانین و مقررات رسانه ای درج بفرمایید.

1- پس از دریافت گزارش مردمی در ابتدای سال مبنی بر فعالیت غیرمجاز محلی تحت عنوان پانسیون نگهداری حیوانات خانگی به نام «چنج» به نشانی اهواز، کوی ملت، بین 20 و 10 متری مقیمی زاده، خیابان 16 متری مقیمی، بلافاصله به منظور بررسی موضوع، بازدید میدانی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی اهواز از محل صورت گرفت.

2- پیرو مشاهده فعالیت غیرمجاز مبنی بر نگهداری سگ در این محل و آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای همشهریان و تهدید بهداشت عمومی، تذکر لازم به صاحبان این مرکز برای خودداری از ادامه فعالیت و جمع آوری آن داده شد که به دلیل عدم توجه و ادامه کار، به استناد قانون سازمان دامپزشکی کشور مکاتبات لازم با مراجع قضایی و ذیصلاح انجام و درخواست گردید که از ادامه فعالیت این محل ممانعت و جلوگیری گردد.

3- با ارسال مستندات قانونی به مراجع ذیصلاح و همچنین عدم توجه صاحب این مرکز به تذکرات داده شده، علاوه بر درخواست جلوگیری از ادامه فعالیت، از مرجع محترم قضایی درخواست گردیده که به منظور صیانت از حقوق عامه مردم، گردانندگان این مجموعه تحت پیگرد کیقری نیز قرار گیرند.

لذا به استناد موارد فوق موضوع در حال پیگیری و طی نمودن مراحل قضایی لازم جهت اعلام نظر مرجع محترم قضایی می باشد.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
1
8
خب این شد همون که هنوز نتونستید جلوی فعالیت و بگیرید و زورتان نرسید
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
جناب ناشناس
دامپزشکی تنها میتونه اعمال جرم کنه،اجرای قانون از وظایف دستگاههای قضایی و انتظامیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
درسته همکار ولی جوابیه بعد از پایان کار و به نتیجه رسیدن کار مزه داشت نه الان
چ چ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
2
1
ای بابا حالا یک خانم دلسوز و مهربونی پیدا شده تو این شرایط هوای گرم و اقتصاد لخظه ای مبادرت به اسکان تعدادی سگ مظلوم و گربه معصوم بی پناه نموده انگاری هزار میلیارد اختلاس کرده مثل؟؟؟؟ بجای اینکه کمکش کنند و همکاری کنند همه جبهه گیری خصمانه کرده اند، بررسی کنید اولیاالله و اوصیا معصوم چقدر سفارش حق و حقوق حیوانات اهلی را نموده اند، سگ و گربه که حیوان وحشی نیستند که دشمن قلمدادشون کنیم، حالا راهنماییش کنند تا شرایط بهتری واسه پانسیونش مهیا کند خواهشا مغرضانه اظهارنظر نکنیم که در پیشگاه عدل الهی و وجدانمان شرمنده نشویم پیشنهاد دهید
آبی
|
France
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
3
0
فعلا کشتار گاه سگها در اختیار شهرداری است کی گفته کار این‌خانم اشتباه است هر موقع در این شهر مشکلی پیدا می‌شود همه هجوم می‌برند برای کشتن سگها . خبرگزاری فارس از دزدی های در شهر اهواز و سرقت درب فاضلاب ها و کابل های برق و تلفن و دزدی از منازل هم خبر درج می‌کند از خرابی آسفالت خیابان‌ها و کثیفی شهر و سد معبر دستفروش های خیابان‌نادری و بازار امام‌هم‌خبری دارد این‌همه مشکل رفتن سراغ کسی که از حیوانات نگهداری می‌کند چرا ما آزاری از طرف سگها نمی ببینیم مگر پس مانده غذا را دادن به سگهای بی پناه جرم‌است سازمان دامپزشکی خودش مجرم‌است که بجای کمک به پناهگاهها در کار آنها دخالت می‌کند چون سگها بی زبون را در پناهگاه با کمک شهرداری می‌کشند خدا جای حق نشسته آه این زبون‌بسته ها دامن خیلی ها را خواهد گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
1
باید برخورد جدی با این مراکز غیرمجاز شود
م.بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
0
واقعا سگ و گربه ها چه گناه کبیره ای انجام دادن که باید توی این کشور بدنیا بیان؟؟ آخه چرا هر حرکتی حتی اگه پای منافع افراد در میان باشه و کمک حالی به ادامه بقای این موجودات مظلوم داشته باشه باید از ریشه خشکش کنید ؟ خوب بفرمایید راه حل خودتون چیه ؟ فقط کشتن این موجودات خدا ؟؟؟؟ شرم آوره
نظر شما
ادامه