کد خبر: ۷۴۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: اداره کل دامپزشکی استان تهران از زمان اعلام گزارش وقوع سیل در منطقه فیروزکوه، با اعزام تیم واکنش سریع دامپزشکی و تجهیز گروه های دامپزشکی درحال خدمت رسانی می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان تهران روز پنجشنبه با حضور در مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه گفت: اقدامات لازم برای نظارت بر دفن بهداشتی لاشه دام های تلف شده و ضدعفونی محل برای پیشگیری از بروز آلودگی های ثانویه در دست اقدام است و با توجه به فصل گرم انجام سمپاشی بدن دام و اماکن دامی در جهت پیشگیری از فعالیت کنه ها بویژه در خصوص بیماری خون ریزی دهنده تب کریمه کنگو ضروری است و همچنین کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان جهت بررسی نحوه انجام عملیات پیشگیری از بروز بیماری های دامی و بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام به منطقه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات دامپزشکی ازجمله انجام سم پاشی و ضدعفونی اماکن ضروری در دستور کار است افزود: با انجام اقدامات پیشگیرانه ضمن جلوگیری از بروز بیماری و تلفات در جمعیت دام و طیور باقی مانده، از ایجاد خسارت بیشتر به دامداران نیز جلوگیری می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: اداره کل دامپزشکی از زمان اعلام گزارش وقوع سیل در منطقه فیروزکوه، با اعزام تیم واکنش سریع دامپزشکی وتجهیز گروه های دامپزشکی درحال خدمت رسانی می باشد.
 
این بازدید به همراه، مدیر حوزه ریاست و مسئول امور شهرستان‌های استان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه انجام شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
3
7
فقط کسانی اینگونه در همه مصیبت های وارده بر مردم حضور می یابند که خود را تنها پناه مردم بدانند ، در میان تهدیدها و تحریم های هر روز و هر ساعت هیچ کس یاریگر ما نخواهد بود جز خودمان ، کاش برنامه ریزان کلان استان راهی برای غنای تجهیزاتی دامپزشکی بیایند ، تخصیص بودجه به دامپزشکی هزینه نیست سرمایه گذاری است
نظر شما
ادامه