کد خبر: ۷۴۲۸۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: همکاران دامپزشک ما در سخت‌ترین شرایط فعالیت دارند اما پرونده‌های انتظامی و انضباطی ما به شدت کم هست؛ در حد یک الی دو درصد که این موضوع نکته مهمی است ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۳ در مشهد افزود: ما قرار هست باری از دوش دیگران برداریم و نه اینکه باری باشیم بر دوش دیگران.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر حامد زارعی» گفت: قرار هست پروتکلهایی اجرا کنیم و نظارت هایی انجام دهیم تا به سلامت تولید و صادرات بیانجامد.

وی عنوان کرد: همکاران دامپزشک ما در سختترین شرایط فعالیت دارند اما پرونده های انتظامی و انضباطی ما به شدت کم هست - در حد یک الی دو درصد - که این موضوع نکته مهمی است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در بحث آموزش، مباحث بازآموزی جهت توانمندی دامپزشکان پیشبینی شده و بستههای آموزشی تدوین شده به تدریج در دسترس قرار خواهد گرفت و دامپزشکانی به مراکز تولیدی معرفی میشوند که این آموزشها را طی کنند.

دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاههای دام و طیورمنطقه ۳ در مشهد با حضور مدیران کل دامپزشکی استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی این استان ها و نیز مدیران کشتارگاه های دام و طیور استان های یادشده طی روزهای ۲۴ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
1
1
این همه هزینه در سال مهار تورم!
.......................
مسوول فنی با وجدان بیکار شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
1
7
بهترین آموزش تجربه کاری است که مسولین فنی بهداشتی با سابقه ۱۵ سال به به بالا بدون تحمیل هزینه در شرایط سخت کاری ودست وپنجه نرم کردن با شیوه های تخلف وتقلبات کاری و توقعات خلاف قوانین بهداشتی کارفرمایان در کشتارگاه های دام و طیور با صرف جوانی توان خود با کمترین حق وحقوق کسب نموده اند وصادقانه وبا شرافت کاری جلو تخلفات ایستادند ولی کارفرمایان برای دور زدن قوانین وانجام تخلفات کاری جهت سودآوری بیشتر به بهانه اختیار انتخاب مسول فنی بهداشتی توسط کارفرما اینهمه تجربه و شجاعت در کار مسول فنی با سابقه را فدای ناپختگی وتجربه کم دامپزشکان تازه کار و احیانا خودی و قابل حرف شنوی در برابر تخلفات و توقعات می نماید و سازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی هم بدون هیچ دفاعی وحمایتی تن به خواسته نامشروع کارفرما میدهند وکرامت انسانی و تجربه چندین ساله مسول فنی بهداشتی را نادیده می گیرند. نظام دامپزشکی تجربه کاری و شناخت و آگاهی زیرو بم معضلات وتخلفات مسول فنی با سابقه را رها کرده وبا بیکاری او موافقت می کند وبا بسته های آموزشی می خواهد مسول فنی را با کارفرماها و سرمایه دارانی که جهت منفعت طلبی بیشتر دست به هر اقدام خلاف بهداشتی واخلاقی می زنند روبرو نمایند تا مسایل بهداشتی رعایت واجرایی گردد که این خود دور باطل است وپایمال شدن کرامت انسانی مسول فنی با صداقت و وجدان کاری را به دنبال خواهد داشت زیرا که کارفرما خود را همه کاره میداند و دنبال ارزانترین ودر دسترس‌ترین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
1
3
یعنی آموزش ببینند که چگونه بی هیچ عملی فقط تشخیص تخلف بدهند و فقط به دامپزشکی و مهمتر نظام دامپزشکی گزارش کنند تا ...!
ضمنأ آن دو درصد که بی انضباطی نشان دادند اتهامشان چه بوده لابد در مقابل لاپوشی کوتاه نیآمدند و خود از طرق و مراجع دیگر اقدام کردند؟!
درضمن مسئولین و مهمانان محترم کشتارگاه ها هم حضور داشتند برای آنها چه بیاناتی مبذول داشتند؟!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
1
................ و در پایان هیچ و فقط یه عدد بازآموزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
2
فقط و فقط ضمانت اجرای دستورالعمل ها وقوانین بهداشتی که با حاکمیت سازمان دامپزشکیست دقیق و قانونی اجرایی گردد و مدیران کل شجاعت اجرای قوانین ودستورالعمل ها را داشته باشند نه بله قربانگویی این وان و سرمایه دار باشند مسول فنی بهداشتی خودش مجبور میشود از هر طریق ممکن حتی زیر سنگ هم که باشد آموزش های لازم را ببیند وعمل نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
2
شما به جای اینکه فکر بار دوش دیگران باشید، بهتره از صنفی که به شما اعتماد کردن حمایت کنید. فعلا که نظام دامپزشکی خودش شده باری به دوش همکاران بدون اینکه هیچ خیری براشون داشته باشید. فقط ایجاد موانع جدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
4
چه باز اموزی؟!!!دوباره میخواهید از جیب مسوول فنی از اینجا رانده و از انجا مانده بگیرید برای کلاس هایتان
نظر شما
ادامه