کد خبر: ۷۳۹۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ تن مواد گوشتی تاریخ گذشته از یک واحد تولید سوسیس و کالباس در تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «صمد حضرتی»، روز سه شنبه افزود: اقلام کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ در بازرسی توسط گشت مشترک با سازمان دامپزشکی بازرسان در سردخانه واحد تولیدی مزبور کشف شد.

وی با بیان اینکه حفظ و رعایت سلامت مردم در اولویت این اداره کل قرار دارد، اظهار کرد: برای این واحد متخلف پرونده تشکیل شد و محل انبار مواد فاسد پس از نمونه برداری با دستور مقام قضایی پلمب شد.

حضرتی ادامه داد: اقلام کشف شده برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شده است که پس از اعلام نتیجه از سوی آزمایشگاه، اقدام لازم برای امحای آن ها انجام می شود.

به گزارش ایرنا، در آذربایجان شرقی ۱۸ شعبه تعزیرات حکومتی وجود دارد و در اجرای گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان با سازمان ها و دستگاه های متولی در طرح های نوروزی و رمضان سال جاری، ۲۸ مغازه به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب شد.

سال گذشته اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۲۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
1
این کار روز مره کارخانجات سوسیس و کالباس هست
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
1
نام کارخانه را لطف کنید اعلام نمائید تا درس عبرتی برای سایرین شود . اینطور اعلام مخفیانه هیچ دردی را دوا نمی کند وفردا با جسارت بیشتری به کارخلاف خودادامه خواهددادوریشخندی تحویل دامپزشکی میدهد !!!!
هیژا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
اصلا جزو محالاته نام کارخانه رو ذکر کنن چون قرار بوده بعد تولید همه رو دور بریزن بهمین دلیل قراره تشویق بشه
جرم شماهم کمتر از اون کارخانه نیست چون لاپوشونی میکنید
نظر شما
ادامه