کد خبر: ۷۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: با وجود مخالفت شدید طرفداران حقوق حیوانات، ایالت کوئینزلند استرالیا به دنبال تصویب قانونی است تا صاحبان سگ‌ها را در صورت حمله حیواناتشان به مردم و ایراد صدمات جانی به زندان محکوم کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، بر اساس تغییرات پیشنهادی در قوانین کنترل حیوانات در ایالت کوئینزلند، صاحبان سگ‌ها در صورت حمله حیواناتشان به مردم و ایراد صدمات جانی به زندان محکوم می‌شوند.

این قانون پیشنهاد یک کارگروه ویژه تحقیقاتی است که از سال ۲۰۲۱ قوانین کنترل حیوانات، به ویژه نگهداری از سگ‌ها را در «کوئینزلند» بررسی کرده است و چهارشنبه این گروه پس از بررسی‌های بسیار در یک جلسه اضطراری نتیجه تحقیقات خود را ارائه داد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این کارگروه پیشنهاد داده است در صورت ایراد هر گونه صدمه جانی به مردم از طرف سگ‌ها و همچنین حمله به مردم، صاحبان سگ‌ها به صورت پلکانی و از حداقل تا حداکثر مجازات محکوم شوند.

طبق این تحقیق مجازات برای رخدادهای مرتبط با حمله سگ‌ها مجازات‌هایی از جمله افزایش جریمه‌ها و حتی افزایش طول مدت زندان را در پی خواهد داشت.

یکی از مسئولان بلندپایه ایالتی در اینباره به رسانه‌ها گفت: «از نظر اتخاذ این رویکرد و اجرای حکم زندان نیازی به متقاعد کردن کسی نداریم.»

وی در ادامه توضیح داد: «فکر می‌کنم وقتی نمونه‌هایی را می‌شنویم یا می‌بینیم که بر اثر حمله سگ‌های خطرناک زخمی یا کشته شده‌اند، به این جمع‌بندی می‌رسیم که باید طرحی را ارائه دهیم.»

گفتنی است اعضای کارگروه مسئول این پیشنهاد شامل نمایندگانی از شوراهای سراسری ایالت، انجمن دولت محلی کوئینزلند و افسران وزارت کشاورزی و شیلات هستند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
2
عالی هست
کاش در ایران هم تصویب شود
کارشناس نظارت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
0
قابل توجه طرفداران سینه چاک سگ در کشور خودمان
نظر شما
ادامه