کد خبر: ۷۲۰۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان کردستان از اقدام این اداره کل در جلوگیری از ادامه فعالیت در یکی دیگر از آزمایشگاه های بخش غیر دولتی استان از مورخه 21 آبان 1401 خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «مهندس کیومرث صمدی» مسئول امور آزمایشگاه های اداره کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت: در راستای اقدامات ممیزی و نظارت بر مراکز آزمایشگاهی و به منظور ارائه خدمات تشخیص پاراکلنیکی دامپزشکی مناسب به تولیدکنندگان اعم از دامداران و مرغداران منطقه، فعالیت یکی دیگر از آزمایشگاه های دامپزشکی بخش خصوصی به علت وجود نواقص فنی و پایان مهلت قانونی در رفع ایرادات تا اطلاع ثانوی متوقف گردید.

گفتنی است در شهریور ماه سال جاری نیز فعالیت یکی از مراکز آزمایشگاهی دامپزشکی بخش غیر دولتی به دلایل مشابه متوقف شده بود که پس از رفع نواقص مجددا مجوز فعالیت خود را دریافت و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی کردستان شروع به کار نمود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
2
3
آفرین ،احسنت، یه خانواده رو از کار بیکار کردید برای نقص یه دفتر ودستک شما که عین خیالتون نیست جای شما محفوظ وحقوقتون محفوظ مردم چی میکشن به درک . نه که آزمایشگاه خیلی درآمد داره مردم برای خودشون هم قدرت خرید ورفتن به دکتر وآزمایشگاه ندارن چه برسه به حیواناتشون به جای پشتیبانی از همکاران بخش خصوصی سنگ جلوی پاشون می‌گذارید جای آزمایشگاه وکرایه از خودشون وسایل از خودشون خرید مواد از خودشون شما هم شدید درد برای آزمایشگاه بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
1
2
اگه شما ببندید مشکل نداره مردم از نون خوردن بندازید ولی اگه خودمون ببندیم مشکل داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
تا وقتی که یه مهندس رو کار دکتر نظارت داشته باشه بهتر از این نمیشه،مثل اینکه یه پرستار نظارت رو پزشک داشته باشه!!!! .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
واقعا متاسفم برای حکیم مهر بابت سانسورهای بی مورد نظرات،بنده از کلمات رکیک و فحش استفاده نکردم فقط ماهیت واقعی سازمان دامپزشکی رو توصیف کردم!
نظر شما
ادامه