کد خبر: ۶۸۸۳۶
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

حکیم مهر: مانور اجرای طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز چهارشنبه 18 اسفند 1400 در مانور اجرای طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از آنجا که جای چنین طرح ملی در این ایام خالی بود، لذا با تمهیدات پیش بینی شده در سازمان دامپزشکی کشور بنا شده است تا با هدف رفع دغدغه تامین انواع گوشت و تخم مرغ از مردم سختی بیشتر جهت فرایند نظارتی را همچون یک تکلیف اخلاقی و انسانی و حرفه ای بپذیرد.

وی با یادآوری اینکه با وجود مسئولیت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور اجازه عرضه خارج از شبکه داده نخواهد شد گفت: به این ترتیب تمام تلاش ممکن جهت عدم تکرار واقعه تلخ سال گذشته که کام مردم را در تعطیلات نوروزی تلخ کرد به کار بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی کشور مفتخر است با روحیه ایثار و فداکاری برای آرامش مردم به ویژه در تعطیلات بکوشد افزود: افزایش دقت در نظارت بهداشتی و عدم هرگونه فروش در خارج از شبکه در کنار همکاری همکاران حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی موجب خواهد شد تا نظارت بیشتری نیز بر حلیّت مواد پروتیئنی عرضه شده و جلوگیری از ورود هرگونه مواد پروتئینی حرام به بازار مسلمین در این ایام اعمال شود.

آقامیری با اشاره به اینکه 63 روز مدت زمان اجرای این طرح ملی با احتساب تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان است تصریح کرد: در این رابطه مسئولان اجرای طرح با کشتارگاهها هماهنگ باشند که فقط در روز اول عید نوروز آن هم تحت ضوابط خاص تعریف شده مجاز به تعطیلی هستند و از روز دوم موظف به کشتار دام خواهند بود.










انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
9
پول اضافه کار همکارا زو در نظر گرفتید
اداره ای که وچپنج نفر پرسنل داره باید خونوادش فراموش کنه بشت بینه تو اداره
برای ناهار کارمندی که از هفت ونیم صبح اونده باید ت هشت شب بایسته چه فکری کردید
طرح هایی مخ میزارید با حقوق پرسنل چه تناسبی داره
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
3
7
با سلام
...........
تو اداره کل استان ......... هم نماینده ولی فقیه توی تمام بازدیدها همراه مدیر و بچه های نظارت تشریف میبرن همه جا
نقش ایشان رو تو بازدید ها نمی‌دانیم چیه
.................
بماند، توی تموم عکسای که از بازدید ها میزارن عکس ایشان موجود و واقعا برام جای سواله نقش ایشان تو بازدیدها چیه...
الانم تو این خبر مانور سازمان و عکسا...
تعجبه چرا این همه جاج آقا وجود داره نقش اینها دیگه چیه!!!!!!!!!............ پس بچه‌های دامپزشکی کجا هستن... بچه های با بار زحمات زیاد هیچ وقت هیچ جا دیده نشدن... اینبارم اینجا....
امیدوارم رئیس سازمان نگاه ویژه ب این قضیه داشته باشند...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
من که تو این چند ده سال هیچوقت تو اکیپهای دو استانی بودم ندیدمشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
از مشکلات دامپزشکی همینه که تا یکی میخاد کار کنه فورا همه یاد صرفه جویی و استهلاک خودرو و ارباب رجوع می افتن. در حالی که خیلی از ادارات هزینه های کلان در صدا و سیما می کن.
یادمه چند سال پیش کاور های نظارت تولید کرده بودن به رنگ نارنجی کسی روی پوشیدن نداشت چون با لباس پاکبان فرقی نداشت وقتی درخواست تعویض رو دادیم یه خودشیرینی به جای اینکه به فکر جایگاه و احترام اداره و سازمان باشه حرف از اسراف میزد.
کارشناس سابق روابط عمومی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
3
7
جناب آقای دکتر آقامیری دام عزه الشریف
به نمایش گذاشتن گوشه ای از زحمات عزیزان بخش دولتی در تشدید نظارتهای بهداشتی همیشه موجب خوشحالی و مسرت است و نقش مهمی در آشنایی ذهنیت آحاد مختلف جامعه با زحمات شاغلین حرفه دامپزشکی دارد ولی ذکر چند نکته در این میان به طور حتم یاریگر شما در اصلاح اینگونه گزارش دهی ها خواهد داشت که امیدواریم افرادی که دستور میگیرند تا این عملیات ها را آماده سازی کنند آویزه گوش خود برای رویدادهای آینده کنند و یا از افراد متخصص تری که توانایی فکر و ارائه محتوی به جامعه را داشته باشد در این خصوص استفاده نمایید :
نکته اول که در این همایش به چشم میخورد سیل خودروهایی است که از تمامی شهرستانهای استان تهران و حتی استان البرز برای به تصویر کشیدن این همایش دعوت شده بودند ، جناب آقای دکتر آقامیری زمان رفت و برگشت این خودروها به شهرستانهای خود حداقل دو ساعت رفت و دو ساعت برگشت زمان میبرد آنهم اگر به ترافیک های انتهای سال جاده های منتهی به شهر تهران برخورد ننمایند که خود میدانید چه هزینه استهلاک خودرو و هدر دادن سوخت را به بودجه دامپزشکی تحمیل می نماید.
تمامی آن عزیزانی که مشاهده نمودید هر یک در شهرستانها و حتی ادارت ستادی اداره کل خود دارای ارباب رجوع بودند که کارهای آنان از صبح امروز تا زمان اتمام بازید شما متوقف شده بود و موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم ساخته بود.
جناب آقای دکتر بهترین کار این بود که همکاران در همان حوزه های شهرستانی خود می ماندند و از طریق ارتباط آنلاین بین شهرستانی و استانی این ارتباط برقرار میگردید و شما بصورت واقعی و عملیاتی این پروژه را آغاز میکردید نه اینکه صورت نمایشی به خود بگیرد و شما بجای اینکه در جریان عملیاتهای میدانی همکاران قرار بگیرید درگیر آشنایی با مسئولین ستادی شوید که معمولا در عملیاتهای میدانی نقشی ندارند و البته ما تقصیری را متوجه این مسئولین استانی نمیدانیم چرا که تا کنون همینگونه عمل کرده اند و هدف آنها با هدف شما که در جریان واقعی امور قرار گرفتن است متفاوت می باشد و همیشه بجای آشنا کردن مسئولین سازمانی با همکاران میدانی مسئولین سازمان را محدود به خود نگه داشته اند.
جناب آقای دکتر آقامیری از ده سال قبل مدت زمان بسیاری صرف الگوی لباس و پوشش عملیات های میدانی دامپزشکی گردیده بود و موارد استاندارد و حتی رنگ های آن مشخص گردیده است متاسفانه یک تکه پارچه سفید که در آن اثری از سازمان دامپزشکی نیست با سخیف ترین کیفیت ممکن نشان از بی توجهی تهیه کننده این لباسها به قوانین و استانداردهای سازمانی است و استفاده از آن در چنین مراسم مهمی که نمود دامپزشکی کشور بود ضربه هویتی برای سازمان دامپزشکی به همراه داشت.
جناب آقای دکتر اصل غرس کردن نهال امری بسیار پسندیده و مبارک است ولی کاش این امر مبارک را پیوند می زدید با نامگذاری این نهالهای غرس شده با نام عزیزان درگذشته همچون دکتر جمیله سیرتی که جان عزیز خود را در اثر کرونا به دلیل درگیریهای شغلی از دست دادند یا دیگر نام آوران مرکز تشخیص یا اداره کل تهران که بی شک ماندگارتر و زیباتر می نمود
همچنین زمان حضور پر برکت شما برای آغاز این عملیات مفید برای مردم میتوانست به امر شنیدن مشکلات اجرایی واقعی همکاران در شهرستانها برای انجام و تداوم اینگونه عملیاتها اختصاص یابد نه اینکه زمان گذاشته شود برای بازدید از آزمایشگاهی که پنج سال قبل افتتاح شده است و طی چند سال اخیر نه تنها برنامه ای برای ارتقاء و تجهیز آن نبوده که مواجه با عدم جایگزینی تجهیزات فرسوده بوده است.
از همه اینها گذشته عدم توانایی مجموعه میزبان شما در تولید محتوی درخور برای خبرنگاران حاضر در همایش که تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمیرسید و همچنین خبر تولید شده که فقط توسط خبرگزاری ایرنا آنهم با محوریت مرغ و تخم مرغهای عودت داده شده ترکیه ای صحه ای دیگر بر سخنان رئیس محترم روابط عمومی سازمان دامپزشکی بود که وضعیت روابط عمومی دامپزشکی در استانها فاجعه است و برخی افراد در این سمت ها مشغول به کار هستند که حتی الفبای دامپزشکی را نمیدانند پس طبیعی است که نتوانند محتوی برای رسانه ها تولید و پخش نمایند و اینها همه ماحصل مدیریت های فردی و گروهی است نه مدیریت سازمانی که مدتهاست در برخی ادارات کل دیگر وجود ندارد.
جناب آقای دکتر آقامیری عزیز با توجه به سابقه کاری شما و اینکه میدانیم ارزش ها و ضد ارزش ها از نظر شما چه چیزهایی هستند اینکه چنین فرصتهایی که میتوانید معیار درستی به شما برای سنجیدن کمی و کاستی های مجموعه و نقاط قوت آن بدهد صرف نمایش اقتدار ناقص افرادی شود که پرونده کاریشان در طی همین مدت یک دو سال کاملا عیان گردیده برای مجموعه تحت امر شما فرصت عزیز دیگری بود که از دست رفت و تاگهان چقدر زود دیر میشود....
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دوست عزیز کاملا مشخص می باشد که با اهداف خاصی این متن را تهیه کردی و زیر همه اخبار مانور برگزار شده انتشار میدی! بهتر نیست کمی منصفانه تر به تلاش تیم برگزار کننده مانور نگاه کنیم!
همکاری اداره کل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
سلام همکار عزیز من خودم شاهد تلاش تیم برگزارکننده مانور و روابط عمومی بودم واقعا جهادی زحمت کشیدند.. اطلاعات که دادید کاملا ناقص بود . با توجه به همزمانی چندین برنامه از جمله نشست خبری سرپرست اداره کل که قبل از مانور تدارک دیده شده بود خیلی خوب و عالی برگزار شد .
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
جناب همکار
بله با اهداف اصلاح امور نوشته شده است اینها کارهایی بود که بیست سال قبل رعایت میشد اینکه اکنون رعایت نمیشود نشانگر عدم توانایی نیروهای جدید است

و خدمت همکار(ی) اداره کل عرض کنم که اگر اطلاعات من به اندازه اخبار منتشر شده ناقص است شما قلم به دست بگیرید و کاملش را بنویسید اگر عامدا چند برنامه را همزمان کرده اید و نتوانسته اید آنها را جابجا کنید که خوب نشان از عدم درک میزان توانتان بوده که باز هم نقصیر متوجه شماست ، استفاده از لباسهای فرم سازمان که قبلا دستورالعمل آن را داشتید چه ایرادی داشت که از یک نکه پارچه سفید بی هویت استفاده کردید یا عدم انتشار مطلب حتی به اندازه اخبار معادل آن در اراک چه معنایی جز عدم ارتباط شما با رسانه دارد و عدم توانایی شما در نوشتن و برقراری ارتباط با رسانه های وزین
همکار اداره کل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دوست عزیز بهتره بری خبرگزاری فارس، ایرنا، ایسنا، مهر، باشگاه خبرنگاران جوان، اقتصاد آنلاین، تسنیم و سایر خبرگزاری های مطرح کشور رو ببینی که اخبار مانور رو به صورت کامل پوشش دادند. لطفا خودتون رو درست معرفی کنید و با اطلاعات و مستندات کامل حرف بزنید.
تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
3
متن منتسب به کارشناس روابط عمومی ................ اشاره به نکاتی کرده است که قابل ریشه یابی است و اینکه چرا ما بایستی در طرحهایی حضور داشته باشیم که هیچگاه در ارزیابی ها نتیجه مثبت نداشته و فقط ایجاد مزاحمت برای تولیدکننده و توزیع کننده بوده ................
جناب آقای دکتر آقا میری برای اثبات این ادعا کافی است یک نفر آدم صادق و دلسوز را پشت سر یکی از این اکیپها بفرستید و خودتون متوجه این اشتباه بزرگ می شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
3
1
بخدا قسم که این همه هزینه بنزین و حق ماموریت و نهار و غیره برای یک کاری که هیچ سودی برای ملت نداره و فقط نتیجه آن بدبینی می باشد، در این تنگنای اقتصادی درست نیست. بجای اینکه این هزینه صرف یک عده خاص شود بهتر هست بین همه پرسنل پخش شود تا چشم کامندان به جیب بهره برداران نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
کدوم حق ماموریت،تو حتی نمیدونی در یک سال اخیر هیچ ماموریتی به همکاران داده نشده کدوم نهار ،...........
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
4
طرح به نام تشدید نظارتهای بهداشتی هست اما عکس ها نشان از تشدید نظارتهای شرعی داره و همچنین تعداد نیروهای اداری بیشتر از نیروهای فنی دارند ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
5
ته این تشدید ها هیچی نیست - تا وقتی کارمندی اینده درستی نداشته باشد
شعار حرف مانور رزمایش همایش -نشست - اینا برا خانواده همکار نون نمیشه
داریم له میشیم زیر مشکلات مالی .....
چاره ای کن برادر که خربزه اب است
نظر شما
ادامه