کد خبر: ۶۸۶۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: حمله گرگ وحشی به کودک ۹ ساله و جوان ۱۸ ساله در شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال این دو نفر را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، سرپرست فرمانداری خلخال روز سه شنبه در تشریح ماجرا گفت: این دو نفر عصر روز گذشته در حال بازی در پارکی در این شهر مورد حمله یک قلاده گرگ وحشی شده و از ناحیه سر، صورت و بدن  مجروح شدند.

«سید جواد یحیی زاده» اظهار کرد:به دنبال این حادثه سریعا کودکان مشغول بازی در این محل  با فریاد، گرگ را از محل حادثه دور کرده و با اطلاع مردم نیروهای امدادی در محل حاضر و مجروحان به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انتقال یافتند.

سرپرست فرمانداری خلخال  بیان کرد: در عیادت از مجروحان بستری در بخش اورژانس بیمارستان این شهر که به همراه بخشدار خورش رستم و رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال صورت گرفت با جویای حال آنها چگونگی بروز این حادثه از زبان مجروحان تشریح شد.

دکتر رضا یعقوب پور متخصص طب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال نیز در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: مجروحان در بخش اورژانس بیمارستان پذیرش شده و تحت درمان قرار گرفتند

وی گفت:جوان ۱۸ ساله به لحاظ آسیب کم و زخم‌های مختصر گزیدگی حیوان، به صورت سرپایی درمان و مرخص شد  ولی کودک ۹ ساله به علت شدت آسیب ناشی از گاز گرفتگی  از سر و پارگی شدید از ناحیه گوش  واکسن هاری دریافت و درمان‌های اولیه روی این کودک انجام یافت.

او گفت: به لحاظ گزیدگی سر و تشخیص احتمال شکستگی جمجمه، سی تی اسکن لازم از سر این کودک انجام شد و خوشبختانه استخوان سر آسیبی ندیده و خراش‌های گردن نیز به سرعت التیام خواهد یافت.

دکتر یعقوب‌پور وضعیت عمومی کودک مجروح را خوب اعلام کرد و افزود:  علاوه بر تزریق واکسن هاری، هموگلوبین نیز به این کودک تزریق شد و مراقبت‌های لازم از او تا بهبودی کامل وترخیص از بیمارستان در حال انجام است.

پیش از این نیز حمله یک قلاده گرگ به یک شهروند مرد ۴۰ ساله در شهر خلخال و آسیب وی از ناحیه شکم گزارش شده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
یه واکسن ppr زدن اینقدر دردسر داره که انجام نمیدید.
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ppr کجا بوده؟!
انصاریان دامپزشکی گ.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
ایم موضوع چه ربطی به pprداشت .از خودت اسم دروکنی .
نظر شما
ادامه