کد خبر: ۶۴۳۹۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
نوآوری دیگری از نظام دامپزشکی استان تهران:
با همکاری فرمانداری شهرستان ورامین راه‌اندازی اولین شعبه شهرستانی نظام دامپزشکی استان تهران در شهرستان ورامین دستور کار قرار گرفت ...
 
 

حکیم مهر: با همکاری فرمانداری شهرستان ورامین راه اندازی اولین شعبه شهرستانی نظام دامپزشکی استان تهران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، قطعه زمین مورد نیاز برای احداث اولین شعبه شهرستانی نظام دامپزشکی استان تهران با همکاری فرماندار شهرستان ورامین در اختیار نظام دامپزشکی استان قرار می گیرد.

صبح روز گذشته، جلسه ای با حضور «دکتر عباس نعمتالله» نماینده و عضو محترم شورای نظام دامپزشکی استان تهران و «دکتر مهدی اصغری» رییس اداره دامپزشکی شهرستان ورامین با فرماندار شهرستان ورامین در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد.

در این جلسه که با هدف تسهیل مراجعات بهره برداران محترم از اقصی نقاط استان تهران برگزار شد، با استقبال فرماندار محترم شهرستان ورامین از طرح مذکور، مقرر گردید قطعه زمینی مناسب جهت راه اندازی اولین شعبه نظام دامپزشکی استان تهران در شهرستان ورامین در اختیار نظام دامپزشکی استان قرار گیرد.

 «دکتر عباس نعمتالله» عضو شورای نظام دامپزشکی استان تهران در این جلسه با بیان اینکه نظام دامپزشکی استان تهران تلاش میکند بر اساس قانون، صدور و تمدید پروانههای بهداشتی بهرهبرداری دامپزشکی را انجام دهد، گفت: «ما از فرمانداری شهرستان ورامین درخواست داریم جهت تسهیل و کاهش تردد متقاضیان شرق استان به مرکز، نسبت به واگذاری یک قطعه زمین جهت احداث ساختمان نظام دامپزشکی استان تهران شعبه شرق تهران با مجموع شهرستانهای پیشوا، ورامین، پاکدشت، قرچک و شهر قدس و با مرکزیت شهرستان ورامین مساعدت نماید.»

همچنین در این جلسه «حسین کاغذلو» فرماندار شهرستان ورامین ضمن استقبال از این طرح گفت: «از آنجایی که شهرستان ورامین قطب دامپروری استان میباشد، لذا ارائه خدمات به بهرهبردارن در حداقل زمان ممکن باید در دستور کار دستگاههای شهرستان قرار گیرد. در همین راستا ترتیب کارهای اداری واگذاری زمین مذکور در اولویت قرار میگیرد تا به امید خدا در اسرع وقت قطعه زمینی مناسب و در شأن نظام دامپزشکی به منظور راهاندازی شعبه شهرستان ورامین در جهت تسهیل در امور ارباب رجوعان محترم در اختیار نظام دامپزشکی استان تهران قرار گیرد.»

گفتنی است در این جلسه به مشکلات دامداران در راستای اخذ پروانههای دامپزشکی و اجرای ماده 5 قانون جامع دامپروری و واگذاری تصدیگری صدور پروانههای بهرهبرداری دامپزشکی به سازمان نظام دامپزشکی نیز رسیدگی شد.

 «دکتر مهدی اصغری» رییس اداره دامپزشکی شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: «اداره دامپزشکی تمامی فعالیتهای نظارتی، حاکمیتی، پیشگیری، رصد و پایش در پرورش دام، طیور و عرضه فراوردههای خام دامی را انجام میدهد.»

لازم به توضیح است نظام دامپزشکی استان تهران از زحمات دکتر اصغری، رییس اداره دامپزشکی شهرستان ورامین که از همکاران خوب و جوان دامپزشک به حساب میآید و همکاری نزدیکی با نظام دامپزشکی استان دارد تقدیر و تشکر میکند. با توجه به اینکه شهرستان ورامین از حیث جمعیت دام و طیور و همچنین جمعیت دامپزشکان شاغل یکی از مهمترین شهرستانهای استان تهران به حساب میآید، تلاش دکتر اصغری در رصد و پایش درست همه امور قابل تقدیر است.

در خاتمه لازم به ذکر است نظام دامپزشکی استان تهران در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از حضور بهرهبرداران و ابطال وقت آنها در رفت و آمد به تهران، در نظر دارد 4 شعبه در شهرستانهای استان تهران افتتاح کند تا خدمترسانی هر چه بهتر در آن شهرستانها انجام گیرد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
3
6
دمتون گرم مسئولین سازمان دامپزشکی یاد بگیرن استراتژیک فکر کردن چطوریه. امروز فرداس ادارات کل استانها رو منحل کنن کارمنداشم با جهاد ادغام کنن
علیییییییییی برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
4
ما نیاز به بسط و گسترش منطقی تشکیلات دامپزشکی داریم هر چقدر گسترده تر امکان اشتغال همکاران و دفاع از اونها در زمان مشکل بیشتر عزیزان همکار لطفا بجای درگیری های داخلی همین روش رو ادامه بدید قرار نیست بخاطر بی لیاقتی یک عده ای که عرضه صیانت از همکاران رو نداشتند و بخش های مختلفی از حرفه مثل واگذاری آزمایشگاه‌ها به جهادی ها و تلقیح مصنوعی و ... صدمات بیشتر بشه کاش بقیه استانها هم یاد بگیرن
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
3
درود بر دکتر اصغری که با مدیریت صحیح و تجربه و پشتکار برای حمایت از تولید و پشتیبانی از حرفه دامپزشکی به فکر بهره برداران هستند.
ورمقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
1
2
خدا قوت خدمت جناب اقای دکتر سلامتی.اقدام ارزشمند و ماندگاری بشمار می رود
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
2
3
اگر کل سیستم این کشور چهارتا ادم درستکارو با پشتکار مثل دکتر اصغری داشت ، الان همه جا گلستون بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
3
ممنون آقای دکتر اصغری
خدا خیرت بده انشااله که به فکر دامدارها و مرغدارا هستید
از دکتر نعمت الله هم تشکر میکنم
خدا قوت
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
1
بسیار عالی
احسنت بر مدیران لایق و شایسته
نظر شما
ادامه