کد خبر: ۲۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
این در حالی است که آنفلوانزای H1N1 شایع شده در کرمان، از طریق انسان به انسان منتقل می‌شود و به هیچ عنوان ارتباطی با واردات دام از کشور پاکستان ندارد ...

حکیم مهر - نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی برای دادن مجوز برای ورود حیوانات از پاکستان به کشور، خواستار رسیدگی به وضعیت آنفلوانزای خوکی در استان کرمان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری شبستان، «نادر قاضی پور» نماینده ارومیه در مجلس در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه 17 آذر در اخطار قانون اساسی و با استناد به اصل 3 گفت: اخطار نخستم به وزیر جهاد کشاورزی است زیرا وی می دانست که آنفولانزای خوکی در منطقه وجود دارد، اما مجوز ورود حیوانات از پاکستان را داد.

وی خطاب به باهنر که ریاست جلسه را به عهده داشت گفت: آقای باهنر شما نماینده کرمان هستید و با رای مردم کرمان بیرون آمدید، چرا به دغدغه های مردم این استان توجه نمی کنید، چرا به وزیر بهداشت تذکر نمی دهید برای بحث آنفولانزای خوکی در این استان اقدامی نمی کند.

وی همچنین با طرح پذیرش و سنجش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی گفت: اجازه ندهید که استادان فقط شاگردان خودشان را انتخاب کنند و باید برای ورود به دانشگاه آزمون باشد؛ در حال حاضر بسیاری از دانشگاهیان پول می دهند و تحصیل می کنند اما مردم فقیر و محروم و کشاورز که پول ندارند نمی توانند تحصیلات داشته باشند.

 

خبر مرتبط:

آنفلوآنزای H1N1 دیگر آنفلوآنزای خوکی نیست

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
خدمت مدیر محترم وب سایت حکیم مهر،
حضرتعالی از نماینده ای که در پایان دوره 4 ساله ی نمایندگی خویش در مجلس، هنوز نمی داند نایب رییس ارگان مزبور، جناب آقای محمدرضا باهنر منتخب مردم تهران هستند نه کرمان، چه انتظاری دارید؟ آگاهی از نحوه ی انتقال آنفلوانزای H1N1 ??
آقای باهنر کرمانی هستند، ولی در اغلب ادوار مجلس نماینده مردم تهران بوده اند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
آقای باهنر یک بار آمد نماینده کرمان شد که مطمئن بود رای می یاره آن هم بعد از مجلس اصلاحات بود
دیگه کاندید نمایندگی کرمان نشد و به عنوان نماینده تهران به مجلس می ره
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
یک نفر به ایشون بگه که اگه اسم حیوون رو روی یک بیماری میگزارند به این معنی نیست که همه از این حیوون بیماری رو گرفتن. بعدش هم مگه ما توی ایران خوک مصرف میکنیم؟ منظور ایشون از واردات حیوان حتما واردات خوک هستش ؟نه؟ نماینده های ما رو ببین....
بخش خصوصي
|
-
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
اقاي قاضي پور از نمايندگان وظيفه شناس و محبوب استان اذربايجانغربي است از ايشان درخواست ميشود به وزير محترم جهاد كشاورزي در مورد شيوع بيماري تببرفكي گاوي بعلت سهل انگاري دامپزشكي در عقد قرارداد با بخش خصوصي تذكر دهند در بقيه استانها در نيمه اول سال مايه كوبي انجام شده است
نظر شما
ادامه