کد خبر: ۱۳۰۹۹
حکیم مهر - بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بدون حضور مسئولان بخش کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته صبح امروز (سه‌شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و کاظم اکبرپور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که در مساحتی حدود 55 هزار مترمربع با حضور 667 شرکت از واحد تولیدی داخلی و 97 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها برگزار می‌شود، کلیه کالاها، فرآورده‌ها و محصولات، فناوری و ماشین‌آلات مربوطه در بخش صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ادوات مربوطه پروتئین حیوانی، قند و شکر، روغنی و مواد نشاسته‌ای، آب معدنی، صنایع تبدیلی و باغداری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که تا تاریخ 10 خردادماه از ساعت 9 الی 16 پذیرای فعالان بخش کشاورزی و صنایع غذایی خواهد بود با هدف ارتقاء دانش، فناوری و تبادل اطلاعات روز در بخش کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
ادامه