کد خبر: ۱۲۴۰۷

حکیم مهر - احمد شیبانی رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: بنده دیگر در سازمان غذا و دارو مسئولیتی ندارم و قرار بود که از فروردین ماه بنده دیگر به این سازمان برنگردم.

وی با اشاره به اینکه بنده دیگر در سازمان غذا و دارو هیچ مسئولیتی ندارم، اظهار داشت: قرار بر این بود که بنده از فروردین ماه دیگر به سازمان غذا و دارو بر نگردم.

شیبانی در پاسخ به برخی مشکلات دارویی در اواخر سال 91 و ادامه این مشکلات در ایام تعطیلات نوروزی افزود: بنده به دلیلی اینکه در سازمان غذا و دارو دیگر هیچ مسئولیتی ندارم نمی‌توانم پاسخگویی مشکلات دارویی کشور باشم و بهتر است این مشکلات را از مسئولان فعلی سازمان غذا و دارو جویا شوید.

وی در پاسخ به چگونگی عزل خود از سازمان غذا و دارو گفت: در نتایج بررسی‌ها به این نتیجه رسیدم که دیگر با مجموع کنونی نمی‌توانم همکاری داشته باشم.

شیبانی در پاسخ به این پرسش که آیا دستور عزل شما توسط وزیر بهداشت اعلام شده است، بیان داشت: ما در یک مجموعه ای به این نتیجه رسیدیم که دیگر بنده در سازمان غذا و دارو مسئولیتی نداشته باشم و در حال حاضر نیز در هیچ جای دیگر مسئولیتی ندارم.

در این زمینه مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو نیز اعلام داشت: وضعیت برکناری آقای شیبانی و فرد جایگزین وی در هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم ، احمد شیبانی، در فروردین ماه سال 90 با حکم مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شده بود.

همچنین از 3 ماه گذشته و بعد از جایگزینی حسن طریقت منفرد به جای مرضیه وحید دستجردی در سمت مسئول وزارت بهداشت، تاکنون معاون آموزشی، معاون بهداشتی، دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی، رئیس مرکز اطلاع رسانی، معاون غذای سازمان غذا و دارو، مدیر کل نظارت بر دارو، مدیر کل حراست، رئیس شورای انضباط اداری وزارت بهداشت و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت و رئیس اورژانس کشور نیز تغییر کردند.

 

نظر شما
ادامه