کد خبر: ۱۱۹۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - نیروهای سازمان دامپزشکی مجهز به قوه قهریه و انتظامی نیستند و این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که سازمان را از ایفای کامل وظایفش باز می دارد.

معاون بهداشتی سازمان دامپزشکی در خصوص بسته شدن اتاق دامپزشک مستقر در مرکز فروش پرندگان آزادگان می‌گوید: متاسفانه نیروهای سازمان دامپزشکی مجهز به قوه قهریه و انتظامی نیستند و این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که سازمان را از ایفای کامل وظایفش باز می دارد.
محسن مشکات می افزاید: در حالی که سایر سازمان ها نظیر محیط زیست، سازمان جنگل ها و مراتع، شیلات و ... مجهز به نیروهای بازدارنده انتظامی هستند متاسفانه سازمان دامپزشکی کشور از وجود چنین نیروهایی بی بهره است و در مبارزه با متخلفان قدرت بازدارندگی ندارد.
معاون بهداشتی سازمان دامپزشکی تصریح می کند: موضوع گارد قرنطینه را هم که سالهاست به مجلس منعکس کرده ایم دقیقا اشاره به همین قضیه دارد چرا که ما در حوزه مبارزه با قاچاقچیان دامی هم قدرت بازدارندگی و انتظامی نداریم و نداشتن اهرم قانونی و انتظامی باعث شده که خلافکاران و مجرمان حوزه دامپزشکی به راحتی اعمال جرم کنند.
گفتنی است طرح گارد قرنطینه که مبنی بر درخواست سازمان دامپزشکی کشور برای در اختیار گرفتن نیروی انتظامی برای مبارزه با متخلفان حوزه دامپزشکی بوده است پس از یک دوره خاک خوردن در مجلس هشتم مجددا از سوی مسوولان دامپزشکی کشور به مجلس نهم ارایه شد و تاکنون هیچ خبری مبنی بر بررسی آن شنیده نشده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
0
بات وجود داشتن چنین معاونی در سازمان دامپزشکی کشور -مردی برای تمام فصول یا تمام پست ها- باید انتظاری بیش از این هم نداشته باشیم
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
0
اين همه بخاطر قدرت رايزني بالاي تيم مديريت سازمان است آيا بهتر نيست اين تيم بجاي ........ پيگير چنينمواردي در مجلس باشند اين پست و مقامها تا كي خواهد ماند؟
نظر شما
ادامه