کد خبر: ۷۸۳۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: ریزش آوار در مجتمع مرغ زرند در جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «علیرضا شهرجردی» شنبه شب افزود: این حادثه حدود ساعت ۱۶ گزارش شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه دیوار حائل بین ۲ سوله نگهداری خوراک دام (ذرت و سویا مجتمع مرغ زرند) به دلیل انباشت بار بیش از اندازه ظرفیت سوله تخریب و روی یکی از کارگران مجتمع (از اتباع افغان و حدود ۲۰ساله) آوار شد که متاسفانه منجر به فوت او در صحنه حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: جنازه این فرد با استفاده از ست هیدرولیک از میان آوار بیرون کشیده شد و پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
1
واقعا من کنجکاوم ببینم متولیانش چه توضیحی برای از دست رفتن جان یک انسان دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
1
بيچاره افغانستاني!
تا يك جنايت ويا سرقتي رخ ميده يه عده فقط بيچاره افغانستاني ها را متهم مي كنند اونم بدون هيچ دليل و مدرك و سندي و بعد شروع به هجمه وسيع عليه همه افغانستاني ها مي كنند.
در همه قوم و قبايل و حتي صنف و گروهي خوب هم داريم ، بد هم داريم و اين دليل نميشه تا وقتي يه خطايي از يك فرد منتسب به يه طبقه و صنف خاصي رخ داد كل اون طبقه و صنف را متهم كنيم.
منصف باشيم و منصفانه قضاوت كنيم
كاش كسي پيدا بشه و كار اين بنده خداي بي كس وكار رو پيگيري كنه!
نظر شما
ادامه