کد خبر: ۷۸۳۳۰

حکیم مهر: رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر ساماندهی صنوف و الزام آنان به رعایت اصول بهداشتی، خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی باید در خصوص خط قرمزهای سلامت، حساسیت داشته و مردم را از موارد تخلف آگاه کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» ۲۱ فروردین ماه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه اهمیت دامپزشکی در سلامت و ایمنی مواد غذایی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: شغل دامپزشکی با سلامت جامعه گره خورده لذا از مشاغل حساس و مهم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توریست پذیر بودن و مصرف بالای گوشت در استان گیلان، افزود: مسئولان دامپزشکی استان باید کارشناسان امینی را برای نظارت بر گوشت‌های ذبح شده در نظر بگیرند زیرا عرضه گوشت فاسد امنیت روانی مردم را خدشه‌دار می‌کند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه دادگستری استان با حمایت و پشتیبانی، بستر لازم را برای نظارت دامپزشکان استان به منظور حفظ سلامت و امنیت مردم فراهم می‌کند، گفت: اولویت سازمان دامپزشکی باید حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی و رعایت ضوابط و معیارهای حریم بهداشتی اماکن دامی در مسیر ارتقاء سلامت عمومی جامعه باشد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با تاکید بر ساماندهی صنوف و الزام آنان به رعایت اصول بهداشتی، خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی باید در خصوص خط قرمزهای سلامت، حساسیت داشته و مردم را از موارد تخلف آگاه کنند

 

نظر شما
ادامه