کد خبر: ۷۸۳۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد خبر داد:
«دکتر محمد سیاح» افزود: این فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیرمجاز در خیابان رسالت مشهد پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد ...

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از معرفی به مراجع قضایی و پلمب فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیرمجاز در خیابان رسالت مشهد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» با بیان اینکه فروشگاه مذکور اقدام به عرضه گوشت غیربهداشتی حاصل از کشتار غیر مجاز کرده بود، اظهار داشت: بازرسان بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به واحد مذکور مراجعه و در حین بازرسی 4 لاشه کشتار غیر مجاز دام سبک را کشف و توقیف می نمایند.

وی در ادامه گفت: متصدی فروشگاه در هنگام توقیف لاشه های مذکور توسط بازرسان این شبکه، اقدام به تهدید همکاران با چاقوی قصابی نموده و خواستار خروج بازرسان از محل می شود که بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه ضمن رعایت حقوق شهروندی اقدام به تنظیم صورتجلسه و توقیف لاشه ها می نمایند.

سیاح، با بیان اینکه پیگیری بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی یکی از وظایف اصلی و حاکمیتی دامپزشکی می باشد، افزود: فروشگاه مذکور با هماهنگی مقام قضایی پلمب و متصدی فروشگاه به دلیل عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و تهدید همکاران به مراجع قضایی معرفی گردید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
0
5
احسن بر همکاران نظارتی که در این حیطه از جان مایه میگذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
0
4
یک سوال دراین خصوص اقدامات سازمان دامپزشکی در حوزه حقوقی نسبت به نوهین به همکاران درحین انجام ماموریت در تمامی حوزه های کاری چیه؟ درحالی که در طول سال درحوزه های ماموریتی درکل کشور برای اکثر همکاران این مشکلات و حوادث اتقاق افتاد ولی متاسفانه حوزه حقوقی در این مسئله ضعیف عملکرده که باعث کاهش انگیزه و عدم پیگیری همکاران در حوزه دامپزشکی شده است
نظر شما
ادامه