کد خبر: ۷۸۳۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: طی مراسمی «سید علی مکتبیان» بعنوان سرپرست دامپزشکی شهرستان مانه با مرکزیت شهر پیش قلعه معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان شمالی، در این مراسم که با حضور «منوچهر یوسفی» فرماندار شهرستان مانه، «دکتر حمید رمضانی» مدیر کل، «دکتر رضا اسدی» معاونت توسعه مدیریت دامپزشکی خراسان شمالی و جمعی از روسای شهرستانی برگزار شد، سید علی مکتبیان بعنوان سرپرست دامپزشکی شهرستان مانه منصوب گردید.

دکتر حمید رمضانی مدیر کل دامپزشکی استان، در این مراسم عنوان کرد: باعث خرسندی می باشد که در دهمین شهرستان استان مسئول دامپزشکی معرفی میگردد و در کل استان ، دامپزشکی ۲۱ مرکز ارائه خدمات دولتی دارد.

وی دامپزشکی را بعنوان متولی سلامت جامعه و نهادی با نقش پررنگ در امنیت غذایی معرفی کرد و گفت: دامپزشکی از طریق کاهش ضایعات دامی به افزایش تولیدات دامی کمک می‌کند.

 رمضانی ادامه داد: در استان بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن محصولات دامی و کشاورزی تولید می‌شود که تقریبا 20 درصد از این محصولات دامی و نزدیک به 40 درصد ارزش ریالی این محصولات مربوط به حوزه دام می‌باشد.

با توجه به اینکه شش درصد جمعیت دامی استان در شهرستان مانه می باشد و شیوه نگهداری دام در این شهرستان بیشتر روستایی و عشایری می باشد، لذا مدیر کل دامپزشکی استان در این مراسم جهت کمک به دامداران و قشر آسیب دیده از فرماندار شهرستان بابت اعتبارات استانی شهر پیش قلعه درخواست مساعدت و توجه ویژه نمود.

یوسفی فرماندار شهرستان مانه ضمن خوشامدگویی، از خدمات ایثارگرانه مسئولین ادارات شهرستان تشکر نمود و با اشاره به محرومیت و تازه تأسیس بودن شهرستان خواستار حمایت مسئولین استانی شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به دامپرور بودن مردم شهر پیش قلعه وجود شبکه دامپزشکی در شهرستان منجر به ارائه خدمات مطلوب خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2
1
لطفا خبر انتصاب اولین سرپرست دامپزشکی شهرستان تازه تأسیس سانه, که در مجاورت شهرستان مانه هست را هم اطلاع رسانی بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
3
0
راه روستای شیرین دره راپیگیری کنید راه ساخته شده هم غیر استاندارد جاده ای است
نظر شما
ادامه