کد خبر: ۷۸۰۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: انتشارات آوای دانش گستر کتاب «خاطرات دامپزشکی» به قلم «حسین‌الله دینی» را منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایبنا، کتاب «خاطرات دامپزشکی» به قلم حسین‌الله دینی است. این کتاب ۳۰۴ صفحه‌ای، در بخش‌های مختلفی از جمله؛ «کودکی و جوانی»، «شرکت در آزمون استخدامی و اعزام به تهران»، «نخستین ماموریت صحرایی»، «ازدواج و قبولی در دانشکده دامپزشکی»، «انتقال به زابل»، «پایان خشکسالی در سیستان»، «داستان ساواک زابل»، «سفر محرمانه به افغانستان»، «آزادی از زندان»، «درخواست بازنشستگی» و «مراسم خداحافظی از دامپزشکی» مطالب خود را عرضه است.

در بخشی از پیش‌گفتار این کتاب آمده است: «امیدوارم کسانی که این خاطرات را می‌خوانند، در هر پست و مقامی که هستند این نکته را به خاطر بسپارند و چنان رفتار کنند که پس از رفتن‌شان نامی نیک به یادگار بگذارند.

خوشبختانه بیشتر کسانی که در این خاطرات نامی از ایشان برده‌ام در قید حیات هستند و میتوانند شهادت بدهند که من به همه‌ی کسانی که در حقم نامهربانی کردند، مهربانی و همکاری و گاهی یاری کرده‌ام.

آنچه در این روایت خواهد آمد، تجربه‌هایی ناگفته از سفر به کوه و دشت و بیابان‌های دوردست و بخشی از این سرزمین پهناور و مایه‌کوبی و معالجه دام‌های دامدارانی است که یکی از سرمایه‌های ماندگار این مرز و بوم هستند.

 بخشی هم ناگفته‌هایی از زندگی و چگونگی اشتغال به کار در دامپزشکی و خاطرات دوره‌ی کلاس ۶ماه تربیت تکنسین و تحصیل دوره ۲ساله تربیت تکنسین دامپزشکی (دانش‌بهری) در دانشگاه تهران و دریافت لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد زاهدان و تجربه چندین سال مدیریت در اداره دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان است.»

این کتاب در ۳۰۴ صفحه در نوبت چاپ اول، با قیمت ۱۳۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
3
4
خاطرات یک تکنسین دامپزشکی البته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
منظور از یک تکنیسین دامپزشکی چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
1
کاش بصورت پی دی آف هم منتشر میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
1
1
این حکایت خیلیاست با دیپلم اومده استخدام شده بعد دوره رفته تکنیسین شده بعد با یه مدرک مدیریت .............. مدیر شده و شما هی برو درس بخون و تخصص بگیر اما نه اداره جایی داری و نه دانشگاه
نظر شما
ادامه