کد خبر: ۷۸۰۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «دکتر فاطمه زارعان» مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم روابط‌عمومی‌های این وزارتخانه که طی روزهای شنبه و یکشنبه دوازدهم و سیزدهم ماه جاری برگزار شد، از «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر زارعان در این تقدیر نامه با اشاره به اهمیت ویژه نقش روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها؛ آگاهی بخشی، اقناع، اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روز آمد مستزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه دانسته است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت استثنایی روابط عمومی، پچیدگی و تخصص‌های آن سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که دانش، تخصص، روحیه جهادی و در عین حال خلاق و خستگی ناپذیرند، در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند متن تقدیر نامه خود را چنین جمع بندی کرده که " اینک که جنابعالی با به کار گیری هنر، مهارت و دانش خود در راه اعتلای اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان در مسیر جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم گام بر می‌دارید، جای بسی تحسین و تقدیر دارد.

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت و شادباش به خاطر این موفقیت از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما و تمام کارکنان خدوم آن سازمان که در راستای سرافرازی و اعتلای کشور و تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت مردمی اهتمام ویژه دارید قدردانی می‌نمایم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر بدری محسنی
|
United States of America
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
11
0
درود بر خانم دکتر زارعان فهیم و توانمند که با قدردانی از همکاران شایسته، سبب دلگرمی و انگیزه ی بیشتر برای خدمت میشوند. امیدوارم خانم دکتر زارعان عزیز و‌گرامی همیشه تندرست و موفق باشند. همچنین برای آقای دکتر امین اسدی و تمامی همکاران زحمتکش سازمان دامپزشکی بهترین ها را آرزو دارم.
یوسفی
|
Spain
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
11
0
تبریک به جناب دکتر اسدی پرتلاش و تشکر از قدرشناسی خانم دکتر زارعان که عضو خانواده دامپزشکی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
9
من واقعا نمیفهمم روابط عمومی سازمان برای دامپزشک جماعت و یا حداقل کارکنان خودش چه کرده و اصلا چرا باید لایق تقدیر باشه
اتفاقا به نظر من روابط عمومی سازمان ....................... هرگز در معرفی دامپزشکان و فعالیت های حیاتی آنها در جهت پایش سلامت جامعه موفق عمل نکرده و فعالیتش در حد تبریک ایاد و تسلیت و رساندن چند خبر ساده بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
گل گفتی
نظر شما
ادامه