کد خبر: ۷۷۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در نظارت و بازرسی رئیس و کارشناسان این شبکه از کشتارگاه، ایستگاه جمع آوری شیر و دو سردخانه فعال در سطح شهرستان، در راستای نظارت بر حسن اجرای ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی، میزان  26 تن گوشت مرغ منجمد در یکی از سردخانه های بازدید شد، به دلیل اتمام تاریخ انقضا، کشف و توقیف شد.کارشناسان این شبکه ضمن انجام نمونه برداری از محموله ی مذکور، تا زمان حصول نتیجه آزمایش و طی مراحل قانونی، آن را در محل سردخانه ضبط و امانت سپاری کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر حسینی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در این باره گفت: کلیه ی واحد های تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان، ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی می باشند و همکاران ما با تلاش شبانه روزی، نظارت بر اجرای این قوانین را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفین، بدون اغماض، برخورد خواهند کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
2
اخیرا در چند قصابی تهران ( مثلا روبروی میدان تره بار خیابان جمالزاده جنوبی جنب ایستگاه آتش نشانی) شاهد پدیده ای هستیم که برخی قصابی ها گوشت های کهنه ای را که لبه های برشی آنها خشک و سیاه شده است و قابل عرضه به مشتری ها نیستند را تحت عنوان گوشت چرخ کرده با قیمت کمتر بسته بندی کرده و به فروش می رسانند!؟ و قسمت های پاکسازی شده از خشکی و تغییر رنگ را با تقلب و فریب بعنوان گوشت تازه به مشتری عرضه می نمایند؟! تعجب می کنم از اداره کل دامپزشکی که با وجود وظایف حاکمیتی در خصوص نظارت بر عرضه بهداشتی محصولات و فراورده های دامی در این خصوص، توجهات لازم و برخوردهای قانونی را بعمل نمی آورد؟!!!!
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
2
آره والله، یکبار که من از یکی از قصابی ها گوشت خریدم تا برایم چرخ کند،با وقاحت و بی شرمی تمام مغز رون من رو انداخت پایین و گوشت کهنه ها رو گذاشت برای چرخ کردن که مچش رو گرفتم. توصیه می کنم از قصابی هایی که تصویر رو و اطراف چرخ گوشت رو نمایش نمی دهند هرگز خرید نکنید.
نظر شما
ادامه