کد خبر: ۷۷۵۳۵
استاد پیشکسوت جراحی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر حسن برکتین» افزود: افزایش تعداد دانشکده‌های دامپزشکی منجر به افزایش فارغ‌التحصیلان این رشته شده و این مهم ایجاب می‌کرده که انسجام بهتری انجام شود و نظارت مستقیمی صورت گیرد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: استاد پیشکسوت جراحی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ضمن حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با پایگاه خبری حکیم مهر گفت: «انتخاباتی که امسال برگزار شد، واقعا مورد استقبال بی‌نظیر قرار گرفته و علت اصلی این شور و هیجان، جمعیتی است که در حوزه دامپزشکی داریم.»

«دکتر حسن برکتین» ادامه داد: «افزایش تعداد دانشکده‌های دامپزشکی منجر به افزایش فارغ‌التحصیلان این رشته شده و این مهم ایجاب می‌کرده که انسجام بهتری انجام شود و نظارت مستقیمی صورت گیرد. شاید اگر همان جمعیت قدیم و تعداد کم بودیم، اگرچه از لحاظ علمی بهتر بود، اما شاهد این جمعیت نبودیم.»

وی تصریح کرد: «باید تلاش کنیم که همکاران جوان را از نظر علمی ترقی دهیم و از طریق نظام و سازمان نظارت و کنترل بیشتری کنیم تا این جریان قانونمند شود. نظارت باید زیاد باشد و ما هم سعی می‌کنیم که در بخش خصوصی تا آنجا که می‌توانیم با مشاوره‌ها و نظارت‌هایی که داریم، شرایط را بهتر کنیم.»

 


نظر شما
ادامه