کد خبر: ۷۸۶۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سگ گردانی در خیابان و پارک‌ها باعث بروز نگرانی برای شهروندان و برخی حوادث ناگوار شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «حجت الاسلام علیرضا سعیدی» اظهار کرد: متاسفانه ورود برخی افراد با سگ به پارک به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ باعث آزار شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه وجود این سگ‌ها در فضاهای عمومی حتی برای بزرگسالان هم رعب آور است، گفت: رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج به سگ گردانی به عنوان یک ضد ارزش اشاره کرد و  یادآور شد: برخی پارک‌ها محلی برای خرید و فروش سگ شده است و صاحبان آنها هیچ چیز را رعایت نمی‌کنند و به حقوق دیگر شهروندانی که برای گذراندن اوقات فراغت به این فضاها آمده‌اند احترام نمی‌گذارند.

عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود تا شاهد بروز برخی حوادث ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه وضعیت بودجه فرهنگی در دوره ششم شورا چطور بوده است، توضیح داد: در این دوره از شورا شاهد افزایش معنادار بودجه این حوزه در مقایسه با سایر دوره‌ها بودیم.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: در این دوره از شورا تعامل معناداری بین مدیریت شهری کرج با مراکز فرهنگی- هنری شهر برقرار شده که این روند ادامه دار خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
1
2
تهران هم همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
0
0
نبود قانون حمایت از حیوانات ، باعث شده تا هرکسی هر چی دلش می‌خواد انجام بده ،?‍♀️?وهر اظهار نظری بکنه?‍♀️
نظر شما
ادامه