کد خبر: ۷۷۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان، با اعطای لوحی از «دکتر امین خطیبی» همکار اداره دامپزشکی شهرستان کلیبر، به جهت کسب رتبه اول کشوری در جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده تقدیر به‌عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر یحیی شیری پور» مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن تقدیر از زحمات «دکتر امین خطیبی» و تبریک کسب رتبه اول کشوری جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده که 29 آذرماه توسط وزارت کشور در استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: امر پژوهش و تحقیق در ادارات دولتی به ویژه اداراتی همچون اداره کل دامپزشکی استان که پایه و اساس عملکرد آن بر مبنای مسائل علمی و پژوهشی است از اهمیت بالایی برخوردار است که باید توجه ویژه ای به پژوهش و پژوهشگران شود.

شایان ذکر است لازم به ذکر است دکتر خطیبی در بیست و چهارمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی که 22 آذرماه در دانشگاه تبریز برگزار شد، نیز موفق شده بود به عنوان پژوهشگر برگزیده استان انتخاب و معرفی شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
1
5
آفرین به همکار عزیز و احسنت به دکتر شیری پور که ازشون تشکر کردن.
به جرات میتونم بگم سازمان دامپزشکی بیشترین نیروهای متخصص رو داره که کمترین استفاده رو ازشون میکنه. توی شهرستان ها کلی کارمند هستن که مدرک تخصص از بهترین دانشگاه ها گرفتن ولی توی پست کاملا غیرمرتبط کار میکنن و هیچ استفاده ای تخصصشون نمیشه در حالی که در پست های اونا در ادارات کل یا سازمان افرادی هستن که واقعا جایگاهشون حداقل اونجا نیست. بخصوص توی بخش آزمایشگاه ها. امیدوارم رویه عوض بشه و حداقل توی بخش تخصصی مثل آزمایشگاه ها از نیروهای متخصص استفاده بشه.
نظر شما
ادامه