کد خبر: ۷۷۲۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: بررسی شرایط استفاده از هوش مصنوعی در دامپزشکی و نقاط قوت و مخاطرات عدم مراعات برخی ملاحظات در خصوص نحوه استفاده از آن در سیستم اداری، فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با هماهنگی دفتر مرکزی حراست این سازمان، نشستی از سوی این دفتر برای مدیران و کارشناسان جهت آشنایی با برخی ملاحظات در استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و در عین حال مخاطرات آن در سیستم اداری و فنی و تخصصی صورت گرفت.

در این نشست، در خصوص استفاده درست و با مراقبت از ابزارهای هوش مصنوعی و همچنین معرفی انواع داروها و روش‌های درمانی یا مانند آن از طریق هوش مصنوعی بحث و گفتگو شد.

لازم به ذکر است با فراگیر شدن هوش مصنوعی تشخیص بیماری‌های حیوانات؛ پیش‌بینی بیماری حیوانات؛ بهبود خدمات درمانی به دام‌ها؛ تشخیص و بررسی تصاویر پزشکی حیوانات؛ کمک به دامپزشکان در پیشگیری و تشخیص؛ یادداشت‌ برداری خودکار برای دامپزشکان؛ کشف و توسعه دارو؛ نظارت از راه دور دامپزشکان بر حیوانات؛ تصمیم‎‌گیری مبتنی بر داده و مدیریت جمعیت حیوانات امکان‌پذیر شده است؛ اگرچه در این میان چالش‌هایی نظیر لزوم دسترسی به داده‌های بزرگ و با کیفیت و تفسیر ناقص به دلایل فنی یا پیچیدگی‌های آماری و مخاطرات مانند آن که حتی می‌تواند جنبه تخلیه اطلاعات و داده‌های حساس باشد را نیز مورد توجه دست اندرکاران بخش دامپزشکی ایران و جهان قرار دارد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Estonia
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
2
بروز بودن خوب هست زمانی که کارمند ادارت امکانات ، اسایش ، ارامش تکنولوژی کافی و با قدرتی باشد نه وقتی کارمند ادارت کارکردن با سیستم کامپیوتر۸۰ سال قبل هم بلد نیست کارمند بازرست چشمش دنبال بخش خصوصیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
3
از بین این عزیزانی که در این نشست شرکت کردند
کدوم یک متخصص در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی بودند؟ نشست بی فایده و بی نتیحه
سید شهرام میرزمانی
|
Germany
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
0
سلام
لطفا پاورپوینت ارائه شده را منتشر نمایید
دکتر رشید پورمهدی چلیکدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
1
اینا سامانه‌های خود سازمان رو درست کنن اول، هوش مصنوعی پیشکش!
نظر شما
ادامه