کد خبر: ۷۷۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر علیرضا رفیعی پور» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان، با «سردار حمید هداوند» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار «دکتر علیرضا رفیعی پور» تصریح کرد: خدمات دامپزشکی آن طور که باید در جامعه دیده نمی شود و این در حالی است که دامپزشکی مسولیتی نامحدود و فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد.

وی با بیان این که مدیریت بهداشت دامپزشکی در خدمت بهره وری و امنیت غذایی در حوزه تولید است، اظهار داشت: صنعت دامی سالم، بهداشتی و فعال منجر به استمرار و پایداری تولید فرآورده های خام دامی، تجارت، رونق کسب و کار می شود.

رفیعی پور افزود: مهمترین موضوع، امنیت  و سلامت غذایی است که شامل تولید، تضمین سلامت از طریق حفظ منابع پایه تولید مبتنی بر علم می باشد و استان البرز می بایست پیشرو در این خصوص باشد.

وی در ادامه گفت: خدمات دامپزشکی یک کالای تخصصی عمومی است که در سطح ملی و جهانی و در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی، بهداشتی و مذهبی می تواند تاثیر گذار باشد.

وی با بیان این که ما نیازمند دامپزشکی جهانی یکپارچه هستیم، تصریح کرد: امروزه عوامل خطر در بخش کشاورزی و دامی به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم تبدیل می شود که رفع آن عزم جهانی می طلبد و باید با پروتکل های پیشگیرانه، به سمت ریشه کنی آن گام برداریم.

رفیعی پور درباره وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور اظهار داشت: این بیماری در کشور کنترل و متوقف شده است و امیدواریم با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، سالهای آینده اپیدمی آنفلوانزا نداشته باشیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
1
با سلام خدمت همکاران
تا زمانی که دامپزشکی در اموری که به او مربوط نیست دخالت میکند و نیروهای خودش را درگیر این امور ( از قبیل دخالت در امر قیمت مرغ و گوشت و شمارش پرنده و ...) میکند اوضاع همین است. قرار نیست ............. دامپزشکی را مستهلک کنید و بارهای امور دام را دامپزشکی بردارد و آن وقت بار (رسالت) دامپزشکی زمین بماند . والا این پست ها هیچ ارزشی ندارد چون ماندنی نیستن. آخرش کارشناسی میمونه و خوش نامی و دیگر هیچچچچ.
حس تلخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
1
دنیا همه هیچ و گنج دنیا همه هیچ ای هیچ ز دست هیچ در هیچ مپیچ
نظر شما
ادامه