کد خبر: ۷۷۱۷۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
گفتنی است پیش از این، «دکتر محمدقلی نادعلیان» استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مسئولیت ریاست گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم را بر عهده داشت ...

حکیم مهر: «دکتر سید محمدمهدی کیایی» استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به عنوان رئیس گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر محمدرضا مخبر دزفولی» رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در حکمی «دکتر سید محمدمهدی کیایی» را به عنوان رئیس جدید گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم منصوب کرد.

گفتنی است پیش از این، «دکتر محمدقلی نادعلیان» استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مسئولیت ریاست گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم را بر عهده داشت.



انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا بایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
3
4
تبریک عرض میکنم خدمت استاد گرامی
با آرزوی موفقیت برای این استاد دلسوز و مشهور
دکتر پویا علی محمدزاده-کردستان
|
United States of America
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
3
0
انتصاب شایسته جناب اقای دکتر کیایی را بعنوان رئیس گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم تبریک عرض میکنم.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت ایشان را از جهاندار جان آفرین مسالت دارم.
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
1
2
ضمن تبریک به استادمحترم جناب دکتر کیایی و قدردانی از استاد محترم دکتر نادعلیان،ایکاش گروه محترم دامپزشکی فرهنگستان علوم گزارشی از اقدامات و فعالیتهای خود را ارائه میدادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
1
دکتر کیایی عزیز ،انتصاب شما را به ریاست شاخه دامپزشکی فرهنگستان ،صمیمانه تبریک عرض می کنم و تقاضا دارم شاخه دامپزشکی فرهنگستان را از این وضعیت فلاکت بار که ، ورودی آن ،چای و میوه و انواع شیرینی و بستنی ‌وآجیل ست و خروجی آن هیچ، درآورید.از همه اعضای هیات علمی که دلشان برای دامپزشکی این مملکت می تپد و آنها را خانه نشین کرده اند و قفل بر دهانشان بسته اند و پاهایشان را به غل و زنجیر آویخته اند ،استفاده نمایید . به یقین هم عشق به دامپزشکی و هم توان انجام خدمت به آن را دارید و این عشق و توان را در ۸ سال ریاست دانشکده دامپزشکی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ ،با وجود کارشکنی حضرات، به خوبی نشان دادید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
همکار عزیز، توان و اشتیاق و میل به انجام کار و ایجاد تحول را بایستی از افراد جوان تر که انگیزه دارند مطالبه کنید ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
1
1
دوست عزیز ناشناس محترم و دوست داشتنی،متاسفانه ۹۰ درصد دامپزشکان و اعضای هیات علمی جوان ،بضاعت علمی اندک و تعهد و احساس مسوولیت بسیار کمی دارند ،والا با نظر شما مبنی بر استفاده از نیروهای جوان، بسیار هم عقیده و موافق هستم . پایدار باشید و سرافراز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
همکار عزیز، شما بضاعت علمی اعضای هیات علمی جوان را زیر سوال بردید، من نمی دانم این آمار ۹۰ درصدی جنابعالی بر چه اساسی است، آیا سرشماری در این رابطه انجام دادید؟
اما اگر به رزومه علمی اعضای هیات علمی جوان مراجعه کنید و یا در پایگاه های علمی معتبر جستجو کنید برعکس می توانید بخوبی ببینید ۹۰ درصد کارهای انجام شده و اعتبارات علمی بین المللی کشور بر دوش همین اعضای هیات علمی جوان است و قابل مقایسه با اعضای هیات علمی بازنشسته و قدیمی نیست.
تحولاتی هم که در حوزه های مختلف دامپزشکی از طب داخلی، جراحی مثل چشم پزشکی، دندانپزشکی، سی تا اسکن و ... بوجود آمده است هم حاصل تلاش همین اعضای هیات علمی و دامپزشکان جوان بوده است.
دانش و فعالیت ارزشمند همین اعضای هیات علمی در حوزه علوم پایه، ایمونولوژی و ساخت واکسن ها و ... هم کاملا مشهود است و تفاوت فاحشی نسبت به گذشته دارد.
متاسفانه باید عرض کنم افرادی در گذشته به دلایل مختلف مثل کمبود نیرو به خارج از کشور اعزام شدند که خیلی از آن ها حتی موفق به گذراندن دوره تخصص هم نمی شدند و وزارت علوم به ایشان مدرک دکتری اعطا می کرد و وقتی هم که به عنوان هیات علمی در دانشگاه ها مشغول بکار شدند در حد و اندازه کسوت استادی نبودند و چون منش علمی هم نداشتند مشکلات زیادی را برای سیستم آموزش عالی بوجود آوردند و به نوعی سرمایه مملکت را هدر دادند و منجر به رکود علمی شدند.
از طرف دیگر تعهد و احساس مسولیت اعضای هیات علمی جوان را زیر سوال بردید. همین که این اساتید جوان با این رزومه علمی درخشان با حقوق اندک در داخل کشور در حال خدمت گزاری هستند خود گواهی محکم بر تعهدشان است. از طرف دیگر آیا میدانید هم به این اساتید جوان در دانشگاه ها داده می شود تا احساس مسئولیت شان را برانداز کنید؟
واقع بین باشیم.
سرافراز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
دوست عزیز ناشناس ،این ۹۰ در صد همان هایی هستند که پدرانشان در دهه ۶۰ می خواستند از طریق جنگ به کربلا بروند اما چون به کربلا نرسیدند ،خودشان و فرزندانشان را در همان ابتدا وارد مراکز علمی کردند و به مرکز علمی رساندند. من این ۹۰ درصد را باسابقه ۴۴ سال خدمت و تدریس در دانشگاه ها ،خدمت دوستان عرض کردم و در پایان:
من آنچه شرط بلاغت است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
نظر شما
ادامه