کد خبر: ۷۷۱۶۲
تعداد نظرات: ۹ نظر

حکیم مهر: در روز چهارشنبه مورخه بیست و نهم آذر ماه سالجاری،آیین تکریم دکتر غلامرضا توکلی مدیر کل سابق اداره کل دامپزشکی استان البرز با برگزاری مراسمی با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،معاونین و روسای ادارات کل وابسته به جهاد کشاورزی استان البرز،جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی استان و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور،سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و اداره کل دامپزشکی استان البرز برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این مراسم که با استقبال و حضور  اعضای اتحادیه های تولید کنندگان صنعت دام و طیور ،دست اندکاران و  تولید کنندگان دارو و واکسنهای دامپزشکی و صنایع تبدیلی کشاورزی  استان مواجه بود، «حجت السلام و المسلمین  فاضل» نماینده ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر و تشکر از مدیر اسبق دامپزشکی استان البرز و ضمن تبریک انتصاب «دکتر رفیعی پور» بعنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان،ئبیاناتی در خصوص نقش مهم اداره کل دامپزشکی  استان در حفظ و حراست از سرمایه های دامی و کنترل و نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره ذکر نمود و از «دکتر توکلی» بعنوان یکی از مدیران توانمند سازمان دامپزشکی استان با عملکرد مثبت در استان های مختلف تقدیر نمود.

در ادامه «دکتر بازدار» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن  تشکر از فعالیت های ۵ سال اخیر مدیرکل اسبق دامپزشکی استان اذعان نمود: مجموعه جهاد کشاورزی و  علی الخصوص اداره کل دامپزشکی استان جز پر تلاش ترین و با انگیزه ترین پرسنل هستند و استان البرز در زمره هفت استان برتر کشور در زمینه تولید محصولات و فرآورده های خام دامی و صنایع و تولیدات دارو و مواد بیولوژیک می باشد .

وی افزود: میزان قابل توجهی از مواد غذائی روزانه هموطنان را فرآورده های خام دامی و پروتئینی تشکیل می دهد که نقش دامپزشکی از ابتدای تولید تا انتهای مصرف در این حوزه بسیار پررنگ بوده و ارزش کار دامپزشکی را دوچندان می نماید. دکتر بازدار، کشاورزی را محور توسعه استان عنوان کرد و افزود: بیشترین اشتغال در بخش دام و طیور می باشد.

در ادامه مراسم «حجت الاسلام و المسلمین قبادی» نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق دامپزشکی استان البرز اذعان نمود: سازمان دامپزشکی نقش اساسی و مستقیم در امنیت غذایی و سلامت غذایی دارد که اگر  نقش خود را بصورت حداکثری و اساسی انجام ندهد،باعث آسیب  جدی و عدم امنیت غذایی در کشور می شود که  این امر جبران ناپذیر است.

در ادامه «دکتر غلامرضا توکلی» ضمن خوش آمد گویی به کلیه حاضران، از تمامی مدیران دستگاه اجرایی و بخصوص  همکاران وی در اداره کل دامپزشکی استان دامپزشکی در این مدت مدیریت  خود تشکر نمود و آرزوی موفقیت برای همکارانشان و تولید کنندگان زحمتکش استان نمود.

در ادامه مراسم «دکتر علیرضا رفیعی پور» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز، بیان کرد پشتوانه هر مدیری، همکاران خود چه در بخش خصوص و چه در بخش دولتی هستند و این امر باعث موفقیت مدیر در امور خواهد گردید.

وی اذعان نمود: شریان حیاتی کشور به اقتصاد سلامت و بهداشت عمومی جامعه و سرمایه دامی برمی گردد و دامپزشکی مسئول حفاظت از بهداشت غذایی و پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام می باشد و استان البرز از حیث تکنولوژی و جغرافیایی جز استان های برتر و نقش 90 درصدی در این حوزه دارد.

رفیعی پور بیان کرد: مهمترین موضوع، امنیت  و سلامت غذایی است که شامل تولید، تضمین سلامت از طریق حفظ منابع پایه تولید مبتنی بر علم می باشد و استان البرز می بایست پیشرو در این خصوص باشد .

در پایان این جلسه از خدمات دکتر غلامرضا توکلی مدیر کل سابق دامپزشکی استان البرز تقدیر و دکتر علیرضا رفیعی پور به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی استان معرفی گردید.

شایان ذکر است دکتر رفیعی پور دانش آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و در سوابق وی فعالیت های جهادی در مناطق محروم کشور و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و افتخار جانبازی دیده می شود.

دکتر رفیعی‌پور پیش از این ریاست سازمان دامپزشکی کشور و به مدت سه سال مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی و ریاست نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان و  در کارنامه وی ریاست شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های چابهار و تربت‌حیدریه نیز به چشم می‌خورد.


انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
1
4
البته حکیم مهر گرامی ، دکتر توکلی مدیر کل سابق بودند ، نه اسبق .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
1
7
جالبه که در سوابق دکتر رفیعی پور به ریاست سازمان دامپزشکی هیچ اشاره ای نشده
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
1
13
بی سلیقگی روابط عمومی اداره کل البرز در چینش پرچم ها مایه خجالت هست هیچ یک از پرچم ها درست تنظیم نشدند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
24
2
سلام و عرض ادب
حکیم مهر عزیز لطفاً متن را ویرایش بفرمایید و در سوابق آقای دکتر رفیعی پور عزیز و بزرگوار و بزرگ ریاست سازمان دامپزشکی کشور که الحق و الانصاف بهترین سالهای سازمان دامپزشکی بود را هم لحاظ بفرمایید.
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
با سلام و احترام،
صحیح می فرمایید ولی متن خبر عیناً از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان البرز بازنشر شده است.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
3
با تبریک به خدمت جناب اقای دکتر رفیعی پور سوالی که از ریاست محترم سازمان بعنوان کسیکه سن و سابقه کاری ام بیشتر از ایشان است این است که چگونه است کسیکه قبلا ریاست سازمان را داشته اکنون سرپرست یک استان شده است منطقا باید مدیر کل میشد و یا اصلا منصوب نمیشد
همکار
|
Canada
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
5
چه صنف عجیبی داریم ما. متاسفانه کامنت اکثر خبرهارو نگاه میکنم ماشااله همه دارن مو رو از ماست میکشن بیرون. همه دنبال بهانه گیری. یکی به زاویه قرارگیری پرچم گیر میده. یکی میگه اسبق نه سابق و …. انشااله که این دوستان جزو معصومین و مدیر مدینه فاضله هستن! در کامنت ها خیلی به ندرت انرژی مثبت میبینم. متاسفم واقعا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
2
امیدواریم دکتر رفیعی پور با انجام تغییرات مدیریتی و بکار گیری جوانان دلسوز باسواد و با انگیزه، موجبات تغییرات اساسی به نفع مردم و پرسنل را فراهم نمیاند.
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
1
0
درود بی پایان برشما دکتر توکلی
نظر شما
ادامه