کد خبر: ۷۶۹۲۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس نظام دامپزشکی استان تهران:
«دکتر رامین سلامتی» با بیان اینکه چنین مساله‌ای در هیچ کدام از شهرها و استان‌ها وجود ندارد، افزود: هم‌اکنون بیش از ۳۵۰ کلینیک، ۵۰ بیمارستان و ۱۱۰۰ نفر در حوزه دام‌های کوچک در استان در حال فعالیت هستند ...

حکیم مهر: رئیس نظام دامپزشکی استان تهران در مراسم بیستمین سالگرد تاسیس جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک و سومین بزرگداشت چهره ماندگار دامپزشکی حیوانات کوچک، با اشاره به اینکه جامعه دامپزشکی دام‌های کوچک طی ۲۰ سال گذشته جایگاه ویژه‌ای را خصوصا در استان تهران پیدا کرده، گفت: «با توجه به عضویت خیل عظیم همکاران در این جامعه، هم‌اکنون بیش از ۳۵۰ کلینیک، بیش از ۵۰ بیمارستان فعال و بیش از ۱۱۰۰ نفر شاغل در این حوزه در استان تهران داریم.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر رامین سلامتی» افزود: «بنده از زمان دانشجویی با دکتر آل داوود آشنا شدم و از زمانی که نشریه دامپزشک را شروع کردند، در فضای فرهنگی و صنفی فعالیت داشتند و واقعا همیشه پیشقدم بودند.»

وی با تاکید بر اینکه دکتر آل داوود از دوره اول و دوم نظام دامپزشکی، همیشه حضور مستمر و حمایتی داشتند، تصریح کرد: «ایشان در دور دوم سخنگوی نظام دامپزشکی استان تهران بودند و همواره طی این مدت کمک می‌کردند و حضور فعال داشتند. همکاران خارج از محدوده نظام دامپزشکی، خیلی از مسائل را نمی‌دانند و عمدتا انتقاد میکنند که چرا جامعه دامپزشکی دام کوچک حرکتی نکرده و نظام دامپزشکی غیرفعال است، اما در استان تهران علیرغم همه هجمه‌ها و فشارها و دیدگاه‌هایی که به نحوی فعالیت در این زمینه را نمی‌پسندد، حضور و حمایت تنگاتنگ جامعه دام کوچک باعث شده که همکاری خوبی داشته باشیم و بزرگترین نمود آن مصوبه‌ای بود که با کمک دکتر کبیر و دکتر بیطرف از شهرداری مبنی بر عدم منع فعالیت در اماکن مسکونی در شهر تهران گرفتیم. کمااینکه چنین مساله‌ای در هیچ کدام از شهرها و استان‌ها وجود ندارد.»

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران اظهار کرد: «در این مقطع زمانی به خاطر مسائلی که در سطح استان و نهادهای نظارتی پیش آمد، فعلا روی فعالیت در اماکن مسکونی فشار نمی‌آوریم تا کل فعالیت صنف زیر سوال نرود اما بعضا در فضای مجازی این انتقاد هست. بحث ذیکر مالیات است که با کمک دوستان کمیته‌ای تشکیل شده و پیگیری خوبی در حال انجام است و امیدواریم که مالیات را عادلانه کنیم.»

دکتر سلامتی با بیان اینکه دکتر آل داوود همواره در فضای صنفی و اجتماعی حضور فعال داشتند، خاطرنشان کرد: «ایشان حتی مسائلی که شاید به دام کوچک هم ارتباط نداشت در نشریه دامپزشک عنوان می کردند. هزینه‌های آن را با جان قبول و سعی می‌کردند با شفافیت، بحث‌هایی را که وجود دارد، در راستای ارتقای صنفی پیگیری کنند.»

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران خاطرنشان کرد: «از دکتر کبیر مجددا تشکر می‌کنم، چون ایشان همکار ما در نظام تهران هستند و به نوعی جامعه دام کوچک و نظام تهران با هم مخلوط هستند. ما در نظام تهران هفته‌ای چند روز از تجارب و زحمت‌های دکتر کبیر استفاده می‌کنیم. من امیدوارم که این رویه دکتر آل داوود در حرکت‌های صنفی، به همه ما تعمیم پیدا کند.»

 


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
10
10
نظام دامپزشکی تهران باید به عنوان الگوی سایر استانها در نظر گرفته شود.
دکتر محمد صفا -خراسان رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
3
6
جناب آقای دکتر آل داوود و جناب آقای دکتر رامین سلامتی خدا قوت.
دامپزشکی با توجه به سختی کاری که دارد تا کنون مورد بی مهری مسولان مملکتی بوده بخصوص در مورد دام کوچک.
دفاع درست و علمی از دامپزشکی باعث شناخته تر شدن دامپزشکی و ارتقاء موقعیت اجتماعی این قشر زحمتکش خواهد شد.
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
3
4
مگه شهرداری میتونه خلاف رای دیوان عدالت اقدامی کنه . ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
اگه شما به کسی نگی، آره میتونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
7
2
واقعا باعث تاسف است که کلینیک‌های دام کوچک درساختمانهای مسکونی امکان فعالیت دارند مردم چه گناهی کردند که باید مزاحمت اینها را تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
همه گناه ها از مردم نادان ومغرور است که فقط حق زندگی را برای خودشان میخواهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
1
اینکه در شهر تهران فعالیت کلینیک های دامپزشکی در اماکن مسکونی بلامانع اعلام شده خوب هست اما چرا نظام برای کل ایران اقدام نمی کند؟! این یک بام و دو هوا نیست. اینکه "فقط "برای تهران ویا یکی دو استان این اتفاق رخ دهد بقیه دامپزشکان را به مسلخ فرستادن است . باید قوی و مستدل برای تمام کشور اقدام کرد
نظر شما
ادامه