کد خبر: ۷۶۹۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر حسینی» رئیس شبکه اعلام کرد: پیرو بازدید بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک فروشگاه بزرگ سطح شهر، میزان هزار و نهصد و یازده کیلوگرم گوشت گوسفندی به دلیل دارا بودن علائم فساد و بوی نامطبوع کشف و جهت انجام نمونه برداری و بررسی بیشتر به یکی از سردخانه های شهرستان منتقل گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، وی افزود: پس از اعلام نتیجه آزمایش مبنی بر غیر قابل مصرف بودن گوشت های توقیفی و با اخذ دستور مقام قضایی، محموله مذکور به یکی از واحد های تبدیل ضایعات استان جهت تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه ی مصرف انسانی خارج گردید.

دکتر حسینی در ادامه گفت: بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه، کلیه واحد های عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می دهند.

 در پایان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درحوزه دامپزشکی موضوع را از طریق شماره تلفن 1512 (سامانه سازمان دامپزشکی کشور) به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
باتشکر فقط تکلیف مسول فنی فروشگاهی هاتون سرانجام چی شد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
خدا قوت
دمتون گرم
نظر شما
ادامه