کد خبر: ۷۶۸۶۵

حکیم مهر: دست کم ۲۴۶ سگ بزرگ با اجرایی شدن ممنوعیت پذیرش این سگ‌ها در خانه و یا فروش آنان در پایان سال در انگلیس معدوم خواهند شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز در مطلبی به طور اختصاصی فاش کرد که دست کم ۲۴۶ سگ بزرگ با اجرایی شدن ممنوعیت پذیرش این سگ‌ها در خانه و یا فروش آنان در پایان سال در انگلیس معدوم خواهند شد.

این ممکن است ماه‌های آخر حیات این سگ‌های بزرگ باشد. این سگ سه ساله والتر نام دارد که در مرکز خیریه نجات با نام «مای هیو» نگه داری می‌شود. پس از افزایش موارد قتل و جراحات ناشی از حمله سگ‌های بزرگ، این سگ نیز با آینده‌ای نامعلوم تا پایان سال مواجه است. پس از پایان سال آوردن این سگ‌های وحشی به خانه غیر قانونی و ممنوع خواهد شد.

«شیرین ویلر» رئیس مرکز مراقبت مای هیو: با اجرایی شدن این ممنوعیت، این سگ‌ها نمی‌توانند به خانه‌ها بازگردانده شوند و متاسفانه این سگ‌ها را با دارو می‌کشند. ما معتقد هستیم که سگی مانند والتر حق حیات دارد و ما برای فرصتی دیگر که بتوانیم این سگ‌ها را نجات دهیم مبارزه می‌کنیم و اگر نتوانیم برای این سگ‌ها خانه‌ی دومی قبل از اجرایی شدن این ممنوعیت فراهم کنیم سگ‌هایی مانند والتر معدوم می‌شوند.

والتر یکی از سگ‌های خوش شانس است به این دلیل که برخی سگ‌های بزرگ دیگر هنوز به مراکز نجات آورده نشده اند، چرا که پیش از اینکه به مراکز نگه داری آورده شوند رها می‌شوند و فقط دو قلاده سگ از شمار فزاینده این نوع سگ‌ها به مراکز نگه داری آورده شده اند.

این سگ دیزی نام دارد و سه هفته پیش به این مرکز نجات آورده شد و این سگ بدترین موردی است که تا کنون مشاهده کردیم.

«نیکلاس توا» معاون مرکز نجات: به معنی واقعی کلمه این سگ فقط پوست و استخوان دارد. هیچ گوشت و چربی ندارد و این فقط یکی از سگ‌هایی است که ما انتظار داریم طی هفته‌های آتی منتهی به دسامبر به این مرکز بیایند. پیش بینی می‌کنیم حجم بسیار گسترده‌ای از مردم که می‌خواهند از دست سگ‌های وحشی پیش از اجرایی شدن ممنوعیت راحت شوند به این جا بیایند و سگ‌های خود را تحویل این مراکز دهند.

اسکای نیوز این موضوع را به طور اختصاصی فاش می‌کند که بیش از ۲۴۶ قلاده از این سگ‌ها پس از ۳۱ دسامبر معدوم خواهند شد، چرا که پس از این تاریخ آوردن این سگ‌ها به خانه یا فروش آن‌ها غیرقانونی می‌شود که این تعداد فقط مربوط به سگ‌هایی می‌شوند که در مراکز نجات نگه داری می‌شوند.

منبع: اسکای نیوز


نظر شما
ادامه