کد خبر: ۷۶۶۸۳

حکیم مهر: یک دامپزشک با احتیاط سنگ‌ها را از شکم قورباغه حریص خارج کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فرارو، یک قورباغه که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود، زمانی که برای مدت طولانی در داخل تراریوم خود به طرز عجیبی بی حرکت نشست، صاحب خود را نگران کرد.

صاحب این قورباغه او را برای معاینه به بیمارستان حیوانات خانگی در بانکوک تایلند آورد و پس از معاینه، هنگامی که اسکن اشعه ایکس علت این ضعف را وجود هفت سنگ در معده قورباغه نشان داد، صاحب قورباغه شوکه شد.

پس از بیهوش کردن قورباغه با استفاده از ابزاری شبیه قیف، دهان قورباغه را باز کردند. سپس با استفاده از فورسپس سنگ‌ها را معده قورباغه خارج کردند.

پس از این عمل، قورباغه از بیمارستان حیوانات مرخص شد، زیرا هیچ علامت یا عارضه دیگری نداشت.

این قورباغه از نوع باجت است. صاحب او می‌گوید وقتی سنگ‌ها روی عکس ظاهر شدند خیلی شوکه شدم. او گفت که سنگ‌های باقی مانده در تراریوم را بلعیده است.

به گفته دامپزشکان یک قورباغه باجت دیگر به نام ژلی در ماه آوریل پس از بلعیدن ۲۱ سنگریزه به بیمارستان حیوانات بانکوک منتقل شد.

قورباغه‌های باجت که گاهی اوقات به عنوان قورباغه اسب آبی شناخته می‌شوند، با ظاهر صاف و دهان پهن خود مشخص می‌شوند. آن‌ها به عنوان حیوانات خانگی محبوب هستند، اما به عنوان تغذیه کننده فرصت طلبی شناخته می‌شوند که هر چیزی کوچکتر از خود را می‌بلعند.

 

نظر شما
ادامه