کد خبر: ۷۶۵۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مسئولین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشستی مشترک با مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی، مشکلات و تنگناهای موجود این بخش بررسی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز چهارشنبه، دهم آبانماه 1402 نشست صمیمی مسئولین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با مدیران و مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی استان در خصوص مشکلات و تنگناهای موجود در بخش دارو و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

«دکتر سیدمختار رجائی فر» مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از تشریک مساعی و همراهی مدیران بخش خصوصی دامپزشکی در تحقق اهداف و سیاست های سازمان دامپزشکی کشور بعنوان متولی بهداشتی و سلامت دام گفت: هدف از تشکیل جلسه بررسی مسائل و مشکلات، ارتقاء همکاری و تعاملات سازنده بخش خصوصی و دولتی به عنوان دو بازوی مهم اجرایی دامپزشکی، و نیز حرکت در جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی در استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان یکی از استان های دارای ظرفیت دامپروری در حوزه های دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل بوده که امیدواریم به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
2
مراکز فاقد دکتر دامپزشک چی؟
که حتی ورودی نسخه دارن.
و اداره هیچ برخوردی نداره،، حتی پیگیر هستن که کارشون ادامه پیدا کنه و دلسوزشون هستن
وقتی مراکز قدیمی رو رسیدگی کردید، دم از قوانین مربوطه برای داروخانه ها بزنید
ناشناس
|
Sweden
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
1
0
داروخانه هایی در کشور هستند که فاقد دکتر دامپزشک هستند این داروخانه ها باید دکتر دامپزشک را بعنوان مسول فنی بگیرند ، ...........
نظر شما
ادامه