کد خبر: ۷۶۴۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر روابط عمومی این سازمان در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای دامپزشکی استان سمنان عنوان نمود: سامانه یکپارچه ارتباطات مردمی با نام سامانه سیام توسط سازمان دامپزشکی کشور طراحی گردیده که در ماه‌های آینده در سال جاری به صورت عملیاتی اجرا خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر امین اسدی» بیان کرد: سامانه سیام جز اقدامات و مسائل مطرح سازمان دامپزشکی کشور خواهد بود و این سامانه شامل ۶ زیر بخش بوده و نکته حائز اهمیت اینکه سازمان دامپزشکی کشور بین کل سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور جز تنها سازمانی بوده که چنین سامانه‌ای را ایجاد و در دست اجرا دارد.

وی پیرامون اتصال سازمان دامپزشکی کشور به سامانه دسترسی آزاد اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینگونه گفت: که این سامانه نیز یکی از مهم‌ترین سامانه‌های دارای اهمیت و قابل رصد توسط مسئولین بوده و می‌بایست توسط بالاترین مقام دستگاه اجرایی مورد بررسی پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد.

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر روابط عمومی این سازمان در پایان تاکید نمود: سازمان دامپزشکی کشور به تبع آن ادارات کل دامپزشکی استان‌ها ضمن انجام رسالت اصلی خود در حوزه تخصصی، در تلاش است با استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای متناسب به منظور برقراری ارتباط با بهره‌برداران در حوزه‌های مختلف به صورت جدی و مصمم پیگیر دغدغه‌های مردم شریف به ویژه بهره‌برداران محترم در سراسر میهن اسلامی خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
12
به زودی!!!!!!!
تو خرداد ماه بود که همه جا گفتن راه اندازی سامانه سیام راه اندازی شد؟؟؟
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، همزمان با حضور «دکتر سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهادکشاورزی در تبریز و گردهمایی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، سامانه یکپارچه ارتباط مردمی سازمان دامپزشکی کشور (سیام) تحت مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور راه اندازی گردید.

http://hakimemehr.ir/fa/news/74379

جای تاسف داره ...................
پاسخ ها
هاشم خان
| Hong Kong |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
سلام
ببخشید سازمان دامپزشکی سالیان سال است که سامانه بازرسی جهت انتقادات و پیشنهادات دارد اما فعالیت مؤثر و مفیدی انجام نداده است حالا اینکه دوباره یک سامانه با اسم جدید راه انداخته واقعا چه فایده ای دارد؟؟!
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
2
خواهشا یه روز هم بزارید برا ملاقات مردمی در هر ماه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
2
به به بزودی همه مشکلات دامپزشکی حل میشه!
دغدغه مردم شریف اینکه شما سامانه راه اندازی کنید؟ .............
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
4
چیه بخدا یه دردسر دیگه به سایر سامانه های سازمان اضافه شد.کم کار داشتیم حالا حتما باید روزانه چک کنیم و ماهانه آمار بدیم.بجا کار عملیاتی مجبوریم یک نفر را تو اداره بزاریم فقط تو سامانه های جورواجور چک کنه
نظر شما
ادامه