کد خبر: ۷۴۱۰۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر امین اسدی» افزود: گزارش‌های سامانه سوت‌زنی مستقیما در اختیار مدیر مربوطه قرار گرفته، در اسرع وقت پیگیری می‌شود و از فرد سوت‌زن، مطابق قانون قدردانی می‌شود ...

حکیم مهر: مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: یکی از دستاوردهای مهم سازمان دامپزشکی ایجاد سامانه یکپارچه ارتباط مردمی (سیام) است. به‌زودی این سامانه به‌عنوان نخستین سامانه یکپارچه ارتباط مردمی افتتاح می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «دکتر امین اسدی» با حضور در دفتر خبرگزاری ایانا و گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه با اعلام این خبر گفت: نحوه پاسخگویی به مردم برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. در دولت الکترونیک مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن به خدمت مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: ایجاد چنین سامانه‌ای به‌صورت یکپارچه، متحدالشکل و منظم در دولت بی‌سابقه است.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی توضیح داد: سامانه سیام از شش زیرسامانه تشکیل شده است که ارتباط شبانه روزی مردم با سازمان دامپزشکی و ادارات تابعه را به صورت برخط (آنلاین) و برون خط (آفلاین) ممکن می‌کند. در واقع تلاش ما بر این بود که مردم عزیز در روستاها هم بتوانند بدون نگرانی جهت اعلام گزارش تخلفات، مشاوره‌های دامپزشکی و... با ما در ارتباط باشند.

امین اسدی در معرفی زیر سامانه‌های سامانه سیام گفت: یکی از این زیرسامانه‌ها، سامانه سوت‌زنی است که گزارش‌های آن مستقیما در اختیار مدیر مربوطه قرار گرفته، در اسرع وقت پیگیری می‌شود. از فرد سوت‌زن، مطابق قانون قدردانی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در بخش گفت‌وگو یا چت برخط (آنلاین) نیز برای ارتباط شبانه‌روزی با متخصص دامپزشک، برای مشاوره دامپزشکی در تهران و استان‌ها، برقرار می‌شود. این بخش یکی دیگر از زیرسامانه‌های طراحی شده است که گزارش‌گیری آن نیز انجام شده و نحوه پاسخگویی متخصصان دامپزشکی در این سامانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

اسدی به سامانه تلفنی۱۵۱۲ اشاره کرد و گفت: این یکی دیگر از زیربخش‌های سامانه سیام است، که در هر شهرستان در صورت تماس با شماره  1512  ارتباط با اداره دامپزشکی همان شهرستان برقرار شده و مدیر مربوطه پاسخگو خواهد بود. این مکالمات ضبط شده و ما بر روی عملکرد و پاسخگویی پرسنل خود نظارت کامل داریم.

وی در ادامه سامانه پیامکی سازمان را معرفی کرد و افزود: سامانه پیامکی یکی از سامانه‌های برون خط (آفلاین) ماست که هم‌میهنان عزیز از این طریق نیز می‌توانند مشکلات و سوالات خود را مطرح کنند.

اسدی ادامه داد: دسترسی آزاد به انتشار اطلاعات و ارتباطات مردمی، بخش دیگری از این سامانه است.

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی در توضیح رصد نحوه پاسخگویی در این سامانه گفت: پاسخگویی همکاران ما در حدود چهارصد اداره شهرستانی دامپزشکی، توسط سامانه رصد شده، گزارش آن به‌صورت منظم و دوره‌ای بررسی می‌شود. بر اساس اطلاعات تعریف شده، ارزیابی عملکرد همکاران انجام می‌شود.

وی تاکید کرد:  نحوه پاسخگویی به مردم برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. در دولت الکترونیک مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن به خدمت مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

وی در نهایت اعلام کرد: در حال حاضر اقدامات زیرساختی این سامانه در دست انجام است. فاز اول بهره‌برداری این سامانه همزمان با روز روابط عمومی در اواخر اردیبهشت ماه جاری راه‌اندازی خواهد شد. با این وجود سازمان دامپزشکی پیش از راه‌اندازی سامانه نیز ارتباط تنگاتنگ خود را با مردم حفظ کرده است. سال گذشته یک مورد گزارش فروش گوشت تک‌سمی‌ها را از یکی از شهرستان‌های کشور دریافت کردیم که بلافاصله بررسی و مطابق قانون با فرد خاطی برخورد شد.


انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
9
خیلی وقته جیغ هم خیلی ها خیلی زده اند کو گوش شنوای دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
5
خواهشا مردم رو مسخره نکنید، چندین تخلف محرز رو با مستندات گزارش دادم، برخوردی با متخلف که نشد هیچ، حتی اومدن شماره موبایلم رو دادن به شخص متخلف، البته این تخلفات مربوط به دامپزشکی نبود، بلکه مربوط به دانشکده علوم پزشکی مستقل در یک شهرستان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
11
تا بوده و نبوده هرکس گزارش تخلف داده، بلایی به سرش آمده که از کرده ی خودش پشیمون شده. دیگه کسی جرات نمیکنه تخلف را گزارش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
11
همه جا پر شده از سامانه های گزارش خلاف تخلفات مسولین را بدهیم به خودشان که خوشان رسیدگی کنن و در آخر هم پدر گزارش کننده را در بیاورند که معمولا روند در ۹۰ در صد موارد همینطور می‌شود در کشوری که اقتصاد آن دولتی و رانتی است کارمند که چیزی ندارد امضای طلایی دست افراد خاص است چه کسی جرات رسیدگی دارد ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
4
تخلف آشکار که درحق همه پرسنل زحمت کش سازمان دامپزشکی داره میشه معیشت ماست که هیشکی به فکرش نیست ...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
4
جناب دکتر اسدی عزیز
1- متخلف اصلی مدیریست که مسئولیت کاری را بعهده گرفته که تخصص ندارد. در بحث معیشت پرسنل و حقوق همکاران دامپزشک پیگیری اجرای فوق العاده سختی کار 100 درصد محرومیت مطب و ضریب 1/1 و ...
2-هزار سامانه اگر ایجاد شود و شکایت بنده کارمند مجدد به مدیر فعلی منعکس گردد چه فایده ای دارد؟
3-با وجود بازرسی و حراست ها در ادارات کل و حتی استانداریها و سازمان جهاد کشاورزی که بیشتر این بازرسها و حراستها متعلق به مدیرانند واقعا کار رسیدگی به شکایات مشکل است حتی برای ارباب رجوع چه برسد به کارمند
4-در کل در مجموعه ادارات کل متخصصین منزوی شده اند و .......... و بی تجربه ها در راسند.
5- کار کیلویی و شوآف جای کار اصولی و علمی را گرفته است.
6- کار اصلی رها شده و ادارات در گیر کار غیره و متفرقه و اکثرا ادارات دیگر را ما انجام میدهیم مانند تنظیم قیمت و بازار گوشت- اردوی جهادی و ....
7- در دوره جدید مدیریت سازمان برای ارتقای جایگاه سازمان کاری انجام نشده است.
پاسخ ها
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
حرف حق رو واضح و آشکار فرمودین ولی کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
4
وقتی گزارش تخلفات مدیران کل انقلابی!!!!در دولت انقلابی را برای بررسی به خودشون ارجاع میدید و اونم بجای اصلاح تخلفاتش با فرد گزارش دهنده به روش تبعید و اخراج برخورد میکنه،هزاران سامانه هم درست کنید تا ................ چیزی درست نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
خداقوت اسدی
نظر شما
ادامه